ze zeggen tot 12 uur smiddags sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er worden dubbele cijfers verwacht zondag, vergeet het maar.
Waar?quote:
Liegt Weeronline 😭?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:54 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat @:Paul zich baseert op dit plaatje:
[ afbeelding ]
IJzel hier in het noorden schat ik hoger in dan dat het hier tot sneeuwdek komtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:54 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat @:Paul zich baseert op dit plaatje:
[ afbeelding ]
waarom liegt weeronline?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
IJzel hier in het noorden schat ik hoger in dan dat het hier tot sneeuwdek komt![]()
Omdat hun het regionaal doen, als je goed naar de radarbeeld gaat kijken voor het noorden zie je dat het front wel overkomt maar zal hooguit wat lichte sneeuw geven, die 1/3cm hier helemaal in het noorden zal wel in het niet vallen gezien de bodemtemps nog te hoog zijn. Dus mocht die 1cm er komen dan is dat al weg voor het goed kan blijven liggen.quote:
maar ik wil weten voor prov utrechtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat hun het regionaal doen, als je goed naar de radarbeeld gaat kijken voor het noorden zie je dat het front wel overkomt maar zal hooguit wat lichte sneeuw geven, die 1/3cm hier helemaal in het noorden zal wel in het niet vallen gezien de bodemtemps nog te hoog zijn. Dus mocht die 1cm er komen dan is dat al weg voor het goed kan blijven liggen.
En daarnaast duurt die sneeuwfront hier maar een 2.5h uur.. met zo'n lichte activiteit is dat nooit genoeg.
Dat het richting Heerenveen / Drachten / Groningen het wel gaat lukken wijst die 1/3cm dan ook wel op.
Wat dat betreft had het noordelijke kust best wel groen kunnen zijn.
Hier heb je een indicatie van wanneer het ongeveer zal gaan sneeuwen en wanneer dat ongeveer in regen over zal gaanquote:
Maar dat vroeg je niet aan mijquote:
dus tot 10 uur kunnen @MissHobje en ik in de snee spelenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier heb je een indicatie van wanneer het ongeveer zal gaan sneeuwen en wanneer dat ongeveer in regen over zal gaan
[ x ]
Doe maar. Dan kunnen de bitterballen erin.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
kan ik de slee al uit het vet halen?![]()
![]()
Ja joh, 20km lekker door de sneeuw lopenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
Nul kans.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:22 schreef Mikeytt het volgende:
@:zipportal, hoeveel kans dat er 20cm of meer valt?
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gaan we uberhaupt sneeuw krijgen?
Tenzij je in het midden van het land woont, dan heb je pechquote:
Ken net! Maar ik had begrepen dat het pas rond 12 gaat regenen ..komt hopelijk goed @Paulquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:12 schreef Paul het volgende:
[..]
dus tot 10 uur kunnen @:misshobje en ik in de snee spelen
De Bentley mag uit de schuurquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |