Ja daarom dubbelcheck ik altijd met de preview voordat ik m plaatsquote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik snap al jaren niet hoe je gifjes maakt op fok
Adres van afbeelding kopiëren, niet de link naar de website:quote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
This shit is what all true warriors strive four!quote:
Ah ik snap t, dat ging er de hele tijd foutquote:Op maandag 30 december 2024 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Adres van afbeelding kopiëren, niet de link naar de website:
[ afbeelding ]
Wand of Gamalon YoutubePoopsquote:Op maandag 30 december 2024 19:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
This shit is what all true warriors strive four!
quote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die ik waarschijnlijk toch nooit ga kijken, zal eens opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vaak werkt het als je rechtermuisknop op de gif doet --> openen in nieuw tabblad. ff checken of er .gif in url staat (niet het geval bij jouw gifje). En die link op FOK! plempen zoals je met een foto doet.quote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef Isorden het volgende:
Kijk Hazes, Kleine Jongen kan dus wel leuk zijn.
Hebben ze een film van die idioot gemaakt?quote:Op maandag 30 december 2024 19:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat was even lekker super Mario the movie
Het stempubliek was duidelijk ouder dan vorig jaar.quote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op een na hoogste notering ooit voor dit nr. Ik heb t idee dat wat klassiekers een comeback aan t maken zijn dit jaar.
Zeg dat maar niet te hard, straks hoort Marco je nogquote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef Isorden het volgende:
Kijk Hazes, Kleine Jongen kan dus wel leuk zijn.
Senks man!quote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vaak werkt het als je rechtermuisknop op de gif doet --> openen in nieuw tabblad. ff checken of er .gif in url staat (niet het geval bij jouw gifje). En die link op FOK! plempen zoals je met een foto doet.
Maar er zal ook wel een snellere manier zijn
Nederland, verstandig land.quote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op een na hoogste notering ooit voor dit nr. Ik heb t idee dat wat klassiekers een comeback aan t maken zijn dit jaar.
quote:Op maandag 30 december 2024 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even mijn hardloopschoenen aantrekken om naar de heuvels van West-Friesland te rennen zo
quote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat broodnodige achtergrondinfo:"Gedoetjes".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt eigenlijk best tof, ik heb alleen die met die Weeping Angels gezien maar dat is 100 jaar geleden
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Je moet ze maar net tegenkomen en ze moeten maar net bijtenquote:Op maandag 30 december 2024 19:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vandaag zijn wel de mooiste Elvissen
Het is Megève of Megéva.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |