Volgend jaar Koffieplanter en Mani samen de Turbo cross als duo?quote:Op maandag 30 december 2024 19:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Startlijst uitvoerig op Google Images bekeken: niet onder de indruk.
Dat wordt lastig, Mani zit volop in zijn voorbereiding op de Paralympics.quote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Volgend jaar Koffieplanter en Mani samen de Turbo cross als duo?
Hardop gelachen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, Mani zit volop in zijn voorbereiding op de Paralympics.
En een podcastoutfit.quote:
Nu is Diegem altijd wel populair geweest, maar er staan 25.000 mensen langs het parcours. Het is ook niet mijn ding, maar ik kan het onmogelijk een slechte ontwikkeling voor de cross noemen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:11 schreef Remco het volgende:
Dit heeft veldrijden in België ook helemaal niet nodig.
Willie wil ook dat er meer zich gaan interesseren in deze mooie sport, net 2 minuten nadat die zegt het zelf totaal niet te volgen.
1x per jaar zo'n circus als dit om de jeugd aan te spreken en te enthousiasmeren kan nog wel. Wij hier in WLR zijn ook niet echt de doelgroep denk ik.quote:Op maandag 30 december 2024 19:11 schreef Remco het volgende:
Dit heeft veldrijden in België ook helemaal niet nodig.
Willie wil ook dat er meer zich gaan interesseren in deze mooie sport, net 2 minuten nadat die zegt het zelf totaal niet te volgen.
Pek en veren klinkt als een idee.quote:Op maandag 30 december 2024 19:14 schreef Dutch_view het volgende:
Waar is die mega ventilator voor bedoeld? Soort kunstmatige tegenwind? Of worden er veren in gegooid
Dit wordt een partijtje leedvermaak waar je tijden op vooruit kan joh.quote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of ik hier ooit nog van ga herstellen.
Dit nemen ze op een spelen ze nonstop af in guantanamo bayquote:Op maandag 30 december 2024 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of ik hier ooit nog van ga herstellen.
Rondje om de kerk.quote:
ONZE Belg MAX reikt straks vast de bekers uitquote:Op maandag 30 december 2024 19:45 schreef gianni61 het volgende:
lekker allemaal een goor blikje red bull na de finish
Die wordt nog geweigerd bij de Paralympische spelenquote:Op maandag 30 december 2024 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze jongen is toch geen 100%?
Hij noemt zichzelf Acid, wat verwacht je anders?quote:Op maandag 30 december 2024 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze jongen is toch geen 100%?
En Puck met de eerste wedstrijd die ze heeft uitgereden?quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Bas met zijn eerste overwinning ooit.
Enzo Knolquote:
Veel romige dijen gespot.quote:
Ze hebben echt kosten noch moeite gespaard.quote:
Dat zou Bas wel willen.quote:
Hoeveel startgeld zou die vragen?quote:Op maandag 30 december 2024 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben echt kosten noch moeite gespaard.
Komt over de streep alsof hij 50 km heeft gemountainbiket.quote:
Ze zullen dit wel blijven organiseren.quote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef H.Vviv het volgende:
Snel naar de profs. Ze hebben wel weer genoeg aandacht gehad voor een behoorlijke tijd.
Het zooitje gaat straks weer terug met de bus naar hun begeleid wonen tehuisquote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef Dutch_view het volgende:
We zullen dit nooit, nooit meer vergeten.
Gaat dit over Hakim?quote:
Vietnam flashbacks.gifquote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb alles gedaan om dit te missen maar ze zijn nog steeds bezig
Hoe erg was het?
Bij Vive le Velo was Average Rob al geen succes.quote:Op maandag 30 december 2024 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit geen leuk duo.
Stop making stupid people famous.quote:Op maandag 30 december 2024 20:12 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Bij Vive le Velo was Average Rob al geen succes.
Dat hij dit wel zou kunnen winnen?quote:
Heb wel hoge verwachtingen van Tibor andersquote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef franklop het volgende:
Jeetje die twee namen verwacht je niet vooraan
Hopelijk hebben ze de ventilator laten staan om de crosskabouter weg te blazen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Amerikaan op kop, is dit nog steeds de Turbo Cross?
Ademt nooit, fabelachtige stijl.quote:
Die heeft denk ik weer last van z'n blessure.quote:Op maandag 30 december 2024 20:41 schreef Szura het volgende:
De gnoom wordt aan alle kanten voorbij gefietst
Hij zat aan zijn broek te punniken. Dat schijnt het teken te zijnquote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft denk ik weer last van z'n blessure.
Die zal weer wat tegen komen binnen nu en 2 rondenquote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Kamp komt ook weer eens een keer echt in koers
Vanthourenhout lijkt toch veel over te hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef franklop het volgende:
Toch leuk zo'n cross waar je naar half wedstrijd nog geen idee hebt wie er op het podium komt
Denk wel samen met Thibeau en Laurens , maar tochquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vanthourenhout lijkt toch veel over te hebben.
En Vandeputtequote:Op maandag 30 december 2024 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk wel samen met Thibeau en Laurens , maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |