Wel iets gezakt.quote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind het best verrassend dat deze nog zo hoog staat
Ik doe vaker de nummers die wat lager staan bij Supertramp. Vaak doe ik Logical Song of Breakfast In Americaquote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net gecheckt op welke ik heb gestemd. Ook Fool's Overture
Supertramp met pijn in het hart als een van de laatste van mn lijstje geschrapt dit jaar....quote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trouwenquote:Op maandag 30 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snap er nog steeds niks van, maar bedanktquote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig nieuwjaar namens Mw Mex.
Stromae levert altijdquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Zwansen het volgende:
Weer eentje waar iedereen het over eens is?
Stromae
Hoe kun je dat doenquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Supertramp met pijn in het hart als een van de laatste van mn lijstje geschrapt dit jaar....
QFTquote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm nope
Ik ben geen fan van Stromae
formidable vind jk ronduit verschrikkelijk. Papa ou te gaat nog wel
Dit vind ik niks
quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Supertramp met pijn in het hart als een van de laatste van mn lijstje geschrapt dit jaar....
Yupquote:Op maandag 30 december 2024 18:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Depressie kan ook wel echt als de hel voelen
Ik heb liever een lekkere pizzaquote:Op maandag 30 december 2024 18:24 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een gruwelijke pizza in de oven![]()
Voor de bierliefhebbers: Halderbergs Quadrupel
Ik snap het opzich wel. Het is vrij specifieke muziek. Ik vind de melodieën icm de synths en electronische effecten zelf erg fijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm nope
Dit vind ik niks
quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm nope
Dit vind ik niks
Normaal is het anders standaard School bij mij.quote:
Eentje met ananas en banaan?quote:Op maandag 30 december 2024 18:24 schreef PippenScottie het volgende:
Er zit een gruwelijke pizza in de oven![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef Zwansen het volgende:
Weer eentje waar iedereen het over eens is?
Stromae
Goed idee wel!quote:Op maandag 30 december 2024 18:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eentje met ananas en banaan?
Komt wel als je later groot eh ouder bent.quote:Op maandag 30 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm nope
Dit vind ik niks
quote:
Lekker bezig.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hoogste van The War on Drugs dit.
Ja leuk jong0nsquote:
Schandaligquote:Op maandag 30 december 2024 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hoogste van The War on Drugs dit.
Heb er ooit zo ene op in Zweden, was stiekem best wel okquote:
Als ze nou zelf wat origineler waren geweestquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 18:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt wel als je later groot eh ouder bent.
In ieder geval beter dan meeste van hun eigen nummersquote:Op maandag 30 december 2024 18:26 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, ja klinkt nu wat meer als WOD ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop