Aardappels tegen het plafond allesquote:Op maandag 30 december 2024 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Half Nederland schrikt zich rot tijdens de AGV aan de keukentafel
Hier herken ik me niet in.quote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef Paul het volgende:
om dit soort nummers haat mn moeder de top 2000
Volgend jaar Lorna Shore erin stemmen?quote:Op maandag 30 december 2024 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Half Nederland schrikt zich rot tijdens de AGV aan de keukentafel
En laat jij nou een thee expert zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik wel ja
Maar is niet mijn kopje thee
Aardappels kapot prakken uit woede genotquote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aardappels tegen het plafond alles![]()
![]()
![]()
![]()
Goffer.quote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik wel ja
Snakebitequote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor Littler. Snakebite's watching you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Kunnen door een rietjequote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Aardappels kapot prakken uit woede genot
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Told yaquote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik wel ja
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Overkill mag er overigens ook wel in"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |