Ik ken alleen Churandy Martinaquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:20 schreef spapaars het volgende:
kandidaten zijn: Amijé Roos (influencer), Camiel Kesbeke (augurkenprins), Churandy Martina (oud-atleet ), Demi de Boer (content creator), Florentien van der Meulen (nieuwslezer), Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver), Koen Pieter van Dijk (mediapersoonlijkheid), Lies Zhara (content creator en dj), Linda Wagenmakers (musicalzangeres), Marieke Westenenk (actrice), Nordin Besling (radio-dj en artiest), Robin Martens (actrice), Roos Dickmann (actrice), Tobias Camman (programmamaker), Vincent Croiset (acteur) en Yesim Candan (columnist en radiomaker).
[ afbeelding ]
Zoiets bestaat heet Good luck Guys en kan je kijken via prime.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:57 schreef FlyingFish het volgende:
Ze zouden eigenlijk eens ‘content creators’ () tegen de rest moeten doen. Ik denk dat als je een hoop jonge influencers bij elkaar gooit daar best leuke sensatie tv uit komt, terwijl iedereen dan natuurlijk voor het andere team is.
Ik ben benieuwd of er dit jaar ook weer veel afhakers zijn in de eerste weken. Ik ben social media afgegaan van een aantal mensen en ik zie wel een aantal luxe paardjes zo op het eerste oog. Maar misschien verrassen ze mij. Vraag mij hoe het zit met die Koen, die struggled de laatste tijd met coke verslaving. En heeft het in juli daar nog over gehad dat hij problemen had, de opnames waren in mei.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:57 schreef FlyingFish het volgende:
Ze zouden eigenlijk eens ‘content creators’ () tegen de rest moeten doen. Ik denk dat als je een hoop jonge influencers bij elkaar gooit daar best leuke sensatie tv uit komt, terwijl iedereen dan natuurlijk voor het andere team is.
Ik hoop dat Churandy ver komt, dat is altijd wel een positief persoon die oprecht over komt! En nog wat andere oudere deelnemers die ik het gun ver te komen!
Altijd hetzelfde verhaal.quote:
Dat zeggen ze elk jaar.quote:
Hij doet het vast beter dan Nicolette.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slechtste presentatie van expeditie Robinson ever
Leuke kandidaat.quote:
Eenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
food influencer?!!!
what the hell is even that
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |