Ja zulk soort mixjes zijn ook lekkerder voor in de auto of met lopenquote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n kenner in de techno. Ik youtube gewoon wat random mixjes op mn telefoon en zet ze op, eventueel sla ik ze op als ze me goed bevallen. Als ik er echt voor wil zitten, dan luister ik eerder rock/metal. Dus ja, techno luister ik als ik wel muziek nodig heb, maar niet te veel gekkigheid erin
1 uurquote:
Oh lekker bankzittenquote:Op maandag 30 december 2024 18:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
We beginnen met een van je favoriete non-artiesten
Op de bank slapen?quote:Op maandag 30 december 2024 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Een duik nemen niet veilig? Dus ik mag niet mijn bed induiken? Wat nu?
Standaard 30e toch?quote:Op maandag 30 december 2024 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze middag sowieso maar matig
Gewoon doenquote:Op maandag 30 december 2024 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeer gevarieerd, maar even opgeslagen en gevolgd…quote:Op maandag 30 december 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pure techno vind ik wat te saai, ik heb liever wat meer variatie
Maak ook wel mijn eigen mixjes (al is dat wel steeds zeldzamer), maar die gaan wel alle kanten op
Wakker blijven tot het veilig isquote:Op maandag 30 december 2024 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoop dat je iets hebt om ingeblikt eten af te stotenquote:
Ben je al te zien geweest?quote:Op maandag 30 december 2024 18:00 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, hier gaat het gewoon door. Yolo.
Laat je verrassen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
316 Je Blik Richting Mij Bankzitters![]()
![]()
Ace of Spades wordt een oh jaquote:Op maandag 30 december 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
316 Je Blik Richting Mij Bankzitters![]()
![]()
315 505 Arctic Monkeys
314 Du Peter Maffay![]()
313 The Logical Song Supertramp![]()
![]()
312 L'enfer Stromae![]()
311 Through The Looking Glass DI-RECT
310 We Will Rock You Queen![]()
![]()
309 Ace Of Spades Motorhead
308 Don't Let The Sun Go Down On... George Michael & Elton John![]()
![]()
307 Don't Give Up Peter Gabriel & Kate Bush![]()
306 I Would Stay Krezip
305 Another Day In Paradise Phil Collins![]()
304 I'm Still Standing Elton John![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |