Ja, thuis praten wij alleen Nederlands.quote:Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Wordt ze eigenlijk 2 talig opgevoed??
Mooi moment tochquote:Op maandag 30 december 2024 17:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had zo'n moment toen mijn dochter (toen 13) vroeg of we Smells Like Teen Spirit kenden.
quote:Op maandag 30 december 2024 17:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, thuis praten wij alleen Nederlands.
Op school leert zij natuurlijk Zweeds (en Engels, en 1x per week Nederlands, al is dat laatste even gestopt nu ivm afwezige leraar).
Zweeds van @:Viv en mij loopt ook wel flink achter op die van haar
Ja ster komt ieder uurquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pure techno vind ik wat te saai, ik heb liever wat meer variatie
Maak ook wel mijn eigen mixjes (al is dat wel steeds zeldzamer), maar die gaan wel alle kanten opVoor meer eigen mixwerk, zie mijn ondertitel…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zo'n fan dat je hem al had opgezet?quote:
[..]
Maak ook wel mijn eigen mixjes (al is dat wel steeds zeldzamer), maar die gaan wel alle kanten opWat een heerlijke schizofrenie in die setlist. Like it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ondertussen wel. Ik ga Broes missen 1 januariquote:Op maandag 30 december 2024 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan dat je hem al had opgezet?
[..]
Maak ook wel mijn eigen mixjes (al is dat wel steeds zeldzamer), maar die gaan wel alle kanten opIk ben ook niet zo'n kenner in de techno. Ik youtube gewoon wat random mixjes op mn telefoon en zet ze op, eventueel sla ik ze op als ze me goed bevallen. Als ik er echt voor wil zitten, dan luister ik eerder rock/metal. Dus ja, techno luister ik als ik wel muziek nodig heb, maar niet te veel gekkigheid erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ja na het nieuwsquote:
Ik klik er even snel doorheen, hoor gelijk Outside Worldquote:Op maandag 30 december 2024 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor meer eigen mixwerk, zie mijn ondertitel…
Is het een nummer van 30 minuten?quote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
Ik ga even douchen en daarna eten koken. Als het goed is mis ik dan net het eerste nummer van het volgend uur.
Oh beginnen we weer kut?quote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
Ik ga even douchen en daarna eten koken. Als het goed is mis ik dan net het eerste nummer van het volgend uur.
Nou dat zal wel pijn doenquote:Op maandag 30 december 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
We beginnen met een van je favoriete non-artiestenquote:
Geïnspireerd door het Spaanse makina principequote:Op maandag 30 december 2024 17:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke schizofrenie in die setlist. Like it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |