Ik dacht even iets anders te gaan lezenquote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was voor mij meer de Bitte t! tijd toen
Nee niks moderns gok ik, denk de recentste platen die ik daar van heb 2011 zijn ongeveerquote:Op maandag 30 december 2024 17:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Toch niet die hardtecho van tegenwoordig hè? Schrans was echt wel toffer
quote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag voor vanavond aan de mannen: heb je een paddenstoel of meer een aubergine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Herkenbaarquote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, techno is heerlijk om een beetje mee weg te dromen. Ook is het zowat de enige achtergrondmuziek waarmee ik me kan focussen. Techno mixje op, oordopjes in en thuiswerken![]()
there's something jumping in your shirt ??quote:
Paradigmquote:Op maandag 30 december 2024 17:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ging naar Thunderdome en consorten, techno is niet mijn ding
Ik vind alle drie tof.quote:Op maandag 30 december 2024 17:53 schreef Eightyone het volgende:
Boomer-Nederland (dat deel dat fanatiek op Het Dorp en Avond stemt) zet nu verschrikt de tv/radio uit.
Genoegen nemen met plek 309quote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef Evenstar het volgende:
Dochter: Ok, wanneer is Ace of Spades.
Ik: Over 9 nummers
Dochter: LEKKER!
Ik denk dat ik klaar ben met opvoeden
quote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef Evenstar het volgende:
Dochter: Ok, wanneer is Ace of Spades.
Ik: Over 9 nummers
Dochter: LEKKER!
Ik denk dat ik klaar ben met opvoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |