Maar jij bent natuurlijk beïnvloed door die intellectuele kringen (zoals ESF en Harry’s Hollandse Haphoek).quote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, niet om intellectuele redenen per se maar voor mij is hij ook één van de meest mooie personen uit de Nederlandse muziekgeschiedenis. Iemand die zo schaamteloos zichzelf kon zijn kan ik alleen maar respect voor hebben.
Ja, voor de sfeerquote:Op maandag 30 december 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter vanavond laat idd, vlak voor middernacht ofzo
Ik vond die scene toen ik jong was wel echt doodengquote:
Die was wel uniek aanwezigquote:Op maandag 30 december 2024 17:40 schreef Bugno3 het volgende:
Ik moet altijd aan techno-Viking denken bij Thriller, ook al deed hij geen Thriller-dansje.
Nee Radio2 denk ik eerderquote:Op maandag 30 december 2024 17:40 schreef LTVDK het volgende:
It's close to midnight
Denk dat Michael even een klokje moet kopen
Wie is Quincy?quote:Op maandag 30 december 2024 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
Op zich wel een prestatie om de Quincy productie der Quincy producties 100 plekken af te nemen in dit jaar.
Wie is Quincy?quote:Op maandag 30 december 2024 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
Op zich wel een prestatie om de Quincy productie der Quincy producties 100 plekken af te nemen in dit jaar.
Geloof mij.quote:Op maandag 30 december 2024 17:35 schreef hole1988 het volgende:
Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk En Bewonder
Mja, maar Ramses overleed midden in de stemweekquote:Op maandag 30 december 2024 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
MJ iig niet. Die moest t met een schamele top 100 plek doen voor thriller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |