Ach, nee. Sterkte.quote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Mes. Steek. Pijn. Ik ben er waarschijnlijk pas heel laat bij vanavond.. Noodgevalletje in de familiaire sfeer
Oh da's naarquote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Mes. Steek. Pijn. Ik ben er waarschijnlijk pas heel laat bij vanavond.. Noodgevalletje in de familiaire sfeer
Sterktequote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DEKyI4vqC6V/?img_index=1
@:wimderon @:Mani89 Wat is Cullen er trots op een sneu figuur te zijn.
Ik moet even ontdekken welke krantjes dat exact over hem hebben geschreven. Dit valt me tegen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Hupjesdarteritis doet gezellig mee.
Veel sterkte vriend. We gaan je aanwezigheid missen, maar je familie gaat voor op je vrienden hier.quote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Ik word sowieso moe van die darters die nu ineens misgenoegd gaan doen dat ze afgeschreven zijn. Peter Wright ook al. Je speelt in de top. En als je een slecht jaar hebt en dat ook gewoon uit data blijkt, mag dat best opgeschreven worden.quote:Op maandag 30 december 2024 19:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet even ontdekken welke krantjes dat exact over hem hebben geschreven. Dit valt me tegen.
Cullen heeft sowieso totaal geen recht om woedend te zijn omdat die geen armproblemen heeft gehad en ook geen darteritis. Die is al meer dan 10 jaar de sneuheid zelve.
De grootste tegenstander van ordinaire opportunistische vlaggetjeswapperaars die juicht voor de allergrootste vlaggetjesdebiel aller tijden. Tja.quote:
Leuke vermomming van Edhouse, die bril.quote:Op maandag 30 december 2024 15:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde uitstraling.
Ik word er bij Cullen gewoon boos om omdat hij nooit een serieuze prijs gewonnen heeft (uitmelk tellen we niet mee). Telkens als het erop aankomt, weet hij de serieuze namen niet over het randje te kegelen in een serieuze fase van het toernooi. Hij staat niet eens in de top-20, hij staat nu buiten de top-32 van de Pro Tour. Hij heeft afschuwelijk slechte maanden gehad met een doldriest gemiddelde.quote:Op maandag 30 december 2024 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die darters die nu ineens misgenoegd gaan doen dat ze afgeschreven zijn. Peter Wright ook al. Je speelt in de top. En als je een slecht jaar hebt en dat ook gewoon uit data blijkt, mag dat best opgeschreven worden.
DRT wanneer Owen zijn tour kaart behoudtquote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef Evangelion het volgende:
Verzin een bijschrift
[ afbeelding ]
En dan weer na de eerste partij naar bed zeker, verzakerquote:Op maandag 30 december 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Alles weer bijgewerkt denk ik. Dagje in de hamstermolen achter de rug, was wel; nuttig trouwens. Uurtje slaap gesprokkeldFatsoenlijk dineetje gegeten. Nou op naar de avondsessie.
Een Lagunitas IPA staat er naast me. Wil nog wel een keer zo'n bijpassend glas daarvan (is een soort jampot).
Je zult best gelijk hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 19:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik word er bij Cullen gewoon boos om omdat hij nooit een serieuze prijs gewonnen heeft (uitmelk tellen we niet mee). Telkens als het erop aankomt, weet hij de serieuze namen niet over het randje te kegelen in een serieuze fase van het toernooi. Hij staat niet eens in de top-20, hij staat nu buiten de top-32 van de Pro Tour. Hij heeft afschuwelijk slechte maanden gehad met een doldriest gemiddelde.
En dan kom je tijdens dit WK even boos en geagiteerd doen richting de media. Wat ben je dan een triest randfiguur, man. Ik kan daar bizar slecht tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |