SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 30-12-2024 17:24:25 ]
Of je koopt gewoon een meetlintquote:Op maandag 30 december 2024 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
UITVERKOCHT. Maak er dan geen reclame voor.
Aldi troepquote:Op maandag 30 december 2024 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
UITVERKOCHT. Maak er dan geen reclame voor.
Nederlanders zijn altijd dubbel kritisch op Duitsers.quote:Op maandag 30 december 2024 16:52 schreef wimderon het volgende:
Niels, Koos en Nolles zijn alles aan Pietreczko vanaf moment één af aan het kraken
Dat begint ook wel een beetje triest te worden. Hij oogstte wat ie zelf zaaide maar de laatste tijd doet Pietje weinig verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2024 16:52 schreef wimderon het volgende:
Niels, Koos en Nolles zijn alles aan Pietreczko vanaf moment één af aan het kraken
Mooiquote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nederlanders zijn altijd dubbel kritisch op Duitsers.
Op moffen nog kritischer.quote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar geen negatief woord over Vincent die errors krijgt, arrogante blaag vGerwen of Gian die een mongooltje meeneemt naar de studio want dat zijn VLAGGETJESquote:Op maandag 30 december 2024 16:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 16:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe Dolan gevonden?
Zum kotsenquote:Op maandag 30 december 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar geen negatief woord over Vincent die errors krijgt, arrogante blaag vGerwen of Gian die een mongooltje meeneemt naar de studio want dat zijn VLAGGETJES
BRABANTSE AVOND!!!quote:Op maandag 30 december 2024 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pietje - Asp boeit Nolles niet. Alvast over vanavond praten
Zou echt leuk zijn als ze eens een derde presentator erbij kregen daar. Nu moet je teveel naar Nolles kijkenquote:Op maandag 30 december 2024 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pietje - Asp boeit Nolles niet. Alvast over vanavond praten
Wat is er met koert westerman gebeurd?quote:Op maandag 30 december 2024 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou echt leuk zijn als ze eens een derde presentator erbij kregen daar. Nu moet je teveel naar Nolles kijken
Die zal er vanavond wel zittenquote:Op maandag 30 december 2024 17:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is er met koert westerman gebeurd?
Herhalingsgevaar sinds Willem 2 - Rangers.quote:Op maandag 30 december 2024 17:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is er met koert westerman gebeurd?
Er heeft dus iemand in de zee geschetenquote:Op maandag 30 december 2024 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Ahmed wordt niet meer gevonden. @:de_boswachter @:poepz0r
Teringwind altijd in dit land.quote:Op maandag 30 december 2024 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Worden weer beflikkerd door de roverheidquote:Op maandag 30 december 2024 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EN DE OVERHEID DOET NIETS
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 30 december 2024 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EN DE OVERHEID DOET NIETS
Ik sta na vandaag in de min. Stukje zelfkastijding.quote:Op maandag 30 december 2024 17:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sinds de uitschakeling van Raybar heb ik nog geen enkele dag minpunten gehaaldq
Ik noem dat een lekker zeilweertjequote:Op maandag 30 december 2024 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Oh, ik ben gewoon gestopt met invullen sinds Raybarquote:Op maandag 30 december 2024 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sta na vandaag in de min. Stukje zelfkastijding.
Announce Damian Vlottes.quote:Op maandag 30 december 2024 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou echt leuk zijn als ze eens een derde presentator erbij kregen daar. Nu moet je teveel naar Nolles kijken
Je wil kritische vragen?quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kruipt in de reet van de gasten.
Pikachu is vooral heel slecht. DRUK van de moffenquote:Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik dacht dat ik nog gewaagd was met 4-3 voor het Hupje, maar dit overstijgt mijn verwachtingen.
Ik heb een goed voornemen: al die kutspelletjes volgend jaar links laten liggen!quote:Op maandag 30 december 2024 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme KLAP voor mijn Pick Em op komst. Ach.
GIANNEDquote:Op maandag 30 december 2024 17:21 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar eerder verloren hebben van Pietje terwijl hij nu zo staat te rommelen
Als dat mij zou overkomen zou ik echt iedere dag naar de Viaplay studio gaanquote:Op maandag 30 december 2024 17:21 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar eerder verloren hebben van Pietje terwijl hij nu zo staat te rommelen
HET KAN NOGquote:Op maandag 30 december 2024 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme KLAP voor mijn Pick Em op komst. Ach.
quote:Op maandag 30 december 2024 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat mij zou overkomen zou ik echt iedere dag naar de Viaplay studio gaan
Die staan dat echt niet toe hoorquote:Op maandag 30 december 2024 17:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Snap niet dat Nintendo het toestaat dat een kutsduitser hun IP gebruikt.
Daar ging het misquote:Op maandag 30 december 2024 17:28 schreef Nober het volgende:
Piet gooit z'n pijlen ook niet meer op volgorde van de moffenvlag.
Van Gerwen, Littler en Bunting erbij, niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aspinall, Rydz, Wright, Dobey, Price al in de kwartfinale.
De schade valt nog mee na een onstuimig WK.
MvG, Luke en Peter Griffin erbij is een prima lineupquote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ja leukquote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gerwen, Littler en Bunting erbij, niks mis mee.
Vooral veel spelers die het dit jaar niet brachten die nu weer opstaan. Wat prima is.quote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
2025quote:Saturday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
688 - Scott Williams 6-7 Damon Heta
698 - Daryl Gurney 1-9 Dave Chisnall
704 - Rob Cross 4-2 Jonny Clayton
quote:Monday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
701 - Kevin Doets 8-9 Chris Dobey
719 - Robert Owen 6-12 Callan Rydz
727 - Ricardo Pietreczko 2-6 Nathan Aspinall
Stukje achterstandswijk.quote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Er gaan hier al de hele middag bermbommen af.
ze zitten wel mooi bij elkaar voor als er iets gebeurt in dat gebouwquote:
Wellicht moet Wout daar aansluiten en het WK Darts lekker met rust latenquote:Op maandag 30 december 2024 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ze zitten wel mooi bij elkaar voor als er iets gebeurt in dat gebouw
Wie was enigszins in vorm van hen voor het wk?quote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Klote voor je man, sterkte.quote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Mes. Steek. Pijn. Ik ben er waarschijnlijk pas heel laat bij vanavond.. Noodgevalletje in de familiaire sfeer
Sterkte maat.quote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Mes. Steek. Pijn. Ik ben er waarschijnlijk pas heel laat bij vanavond.. Noodgevalletje in de familiaire sfeer
quote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
sterkte amigoquote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Wat ordinair.quote:
sterkte ik zal voor je bidden vriendquote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Ach, nee. Sterkte.quote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Oh da's naarquote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Sterktequote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DEKyI4vqC6V/?img_index=1
@:wimderon @:Mani89 Wat is Cullen er trots op een sneu figuur te zijn.
Ik moet even ontdekken welke krantjes dat exact over hem hebben geschreven. Dit valt me tegen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Hupjesdarteritis doet gezellig mee.
Veel sterkte vriend. We gaan je aanwezigheid missen, maar je familie gaat voor op je vrienden hier.quote:Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Ik word sowieso moe van die darters die nu ineens misgenoegd gaan doen dat ze afgeschreven zijn. Peter Wright ook al. Je speelt in de top. En als je een slecht jaar hebt en dat ook gewoon uit data blijkt, mag dat best opgeschreven worden.quote:Op maandag 30 december 2024 19:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet even ontdekken welke krantjes dat exact over hem hebben geschreven. Dit valt me tegen.
Cullen heeft sowieso totaal geen recht om woedend te zijn omdat die geen armproblemen heeft gehad en ook geen darteritis. Die is al meer dan 10 jaar de sneuheid zelve.
De grootste tegenstander van ordinaire opportunistische vlaggetjeswapperaars die juicht voor de allergrootste vlaggetjesdebiel aller tijden. Tja.quote:
Leuke vermomming van Edhouse, die bril.quote:Op maandag 30 december 2024 15:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde uitstraling.
Ik word er bij Cullen gewoon boos om omdat hij nooit een serieuze prijs gewonnen heeft (uitmelk tellen we niet mee). Telkens als het erop aankomt, weet hij de serieuze namen niet over het randje te kegelen in een serieuze fase van het toernooi. Hij staat niet eens in de top-20, hij staat nu buiten de top-32 van de Pro Tour. Hij heeft afschuwelijk slechte maanden gehad met een doldriest gemiddelde.quote:Op maandag 30 december 2024 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die darters die nu ineens misgenoegd gaan doen dat ze afgeschreven zijn. Peter Wright ook al. Je speelt in de top. En als je een slecht jaar hebt en dat ook gewoon uit data blijkt, mag dat best opgeschreven worden.
DRT wanneer Owen zijn tour kaart behoudtquote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef Evangelion het volgende:
Verzin een bijschrift
[ afbeelding ]
En dan weer na de eerste partij naar bed zeker, verzakerquote:Op maandag 30 december 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Alles weer bijgewerkt denk ik. Dagje in de hamstermolen achter de rug, was wel; nuttig trouwens. Uurtje slaap gesprokkeldFatsoenlijk dineetje gegeten. Nou op naar de avondsessie.
Een Lagunitas IPA staat er naast me. Wil nog wel een keer zo'n bijpassend glas daarvan (is een soort jampot).
Je zult best gelijk hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 19:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik word er bij Cullen gewoon boos om omdat hij nooit een serieuze prijs gewonnen heeft (uitmelk tellen we niet mee). Telkens als het erop aankomt, weet hij de serieuze namen niet over het randje te kegelen in een serieuze fase van het toernooi. Hij staat niet eens in de top-20, hij staat nu buiten de top-32 van de Pro Tour. Hij heeft afschuwelijk slechte maanden gehad met een doldriest gemiddelde.
En dan kom je tijdens dit WK even boos en geagiteerd doen richting de media. Wat ben je dan een triest randfiguur, man. Ik kan daar bizar slecht tegen.
Da's niet de bedoeling. Ik heb van R4 feitelijk nog niets meegekregenquote:Op maandag 30 december 2024 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan weer na de eerste partij naar bed zeker, verzaker
quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef Evangelion het volgende:
Verzin een bijschrift
[ afbeelding ]
Bij Peter Wright en Nathan Aspinall heb ik er wel ietsje meer begrip voor. Wright komt wel vaker helemaal uit het niets bovendrijven, en Aspinall heeft echt heel veel tegenslagen te verwerken gehad. Bij Cullen was het minder terecht, want die heeft helemaal geen aantoonbare reden om een jaar zo slecht te gooien, wat verwacht je dan.quote:Op maandag 30 december 2024 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die darters die nu ineens misgenoegd gaan doen dat ze afgeschreven zijn. Peter Wright ook al. Je speelt in de top. En als je een slecht jaar hebt en dat ook gewoon uit data blijkt, mag dat best opgeschreven worden.
Intelligentste X gebruikerquote:Op maandag 30 december 2024 19:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
fukking landsliedje hoeheetdaookalweer
Klare taal. Duidelijke boodschap. Indrukwekkend statement.quote:
Lekker blijven liggen in dit warme bad vanavondquote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's niet de bedoeling. Ik heb van R4 feitelijk nog niets meegekregen
Die odds zijn een 1 op 1 weerspiegeling van de gokkende mensen. Dus het betekende gewoon dat de normale dartskijker niets van Cullen verwachtte.quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef Evangelion het volgende:
Cullen was boos over zijn betting odds![]()
Toch #teamrockstar
De Verlosserquote:
Mooi klaar meequote:Op maandag 30 december 2024 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog meer Weghorsten in de wereld, ook dat nog.
Geen mannen, dat scheelt weer.quote:Op maandag 30 december 2024 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog meer Weghorsten in de wereld, ook dat nog.
Maar hij zei toch ook "ik weet dat jullie niet gaan over de odds en de bookies"quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef Evangelion het volgende:
Cullen was boos over zijn betting odds![]()
Toch #teamrockstar
De hoge odds van Nijman sloegen ook wel helemaal nergens op. Dat hij een verrassende kwartfinale kon halen was zeker niet uitgesloten, maar winnen van Carolissen, Cullen, Price én Clayton/Gurney over een langer format was niet heel voor de hand liggend. Laat staan dan nog drie rondes winnen (lol)quote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die odds zijn een 1 op 1 weerspiegeling van de gokkende mensen. Dus het betekende gewoon dat de normale dartskijker niets van Cullen verwachtte.
Geen last van bij Skygodenquote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout Weghorst in de studio.
Ik weet niet of ik dit aankan.
Zonder dat theatrale lijkt het mij objectief gezien gewoon een prima gast die gezellig mee gaat praten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ongemakkelijke stilte volgdequote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
american football is geen voetbal, zo dan.
Ik geef hem een kans.quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder dat theatrale lijkt het mij objectief gezien gewoon een prima gast die gezellig mee gaat praten.
Maar het is Wout dus alles wat hij zegt zal wel op een weegschaaltje worden gelegd.
Dit heeft potentie tot een IJSKOUD badquote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder dat theatrale lijkt het mij objectief gezien gewoon een prima gast die gezellig mee gaat praten.
Maar het is Wout dus alles wat hij zegt zal wel op een weegschaaltje worden gelegd.
Hoop cynische opmerkingen dusquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk van Duijvenbode als co-commentator bij VTM
Hou ons op de hoogte of we naar de Belg moeten overschakelen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk van Duijvenbode als co-commentator bij VTM
Hij is bang dat hij gaat zwemmen in het zweet vanavond want hij heeft zijn zwemband al om gedaan.quote:
Geen last van bij de Britquote:Op maandag 30 december 2024 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik erger me nu al aan Dirk van Duijvenbode
Ik ergerde me vorige week al aan jou.quote:Op maandag 30 december 2024 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik erger me nu al aan Dirk van Duijvenbode
Ja soms kan ik wel irritant overkomen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ergerde me vorige week al aan jou.
Zie? Maakt geen kut uit.
VTMgoden doen niet aan wappies.quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beschouwen jullie De Graaf als een Nederlander, Een Halve Nederlander of als een Zweed.
Het vlaggetje zegt zweden maar wat is jullie mening.
Als een teringlijer.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beschouwen jullie De Graaf als een Nederlander, Een Halve Nederlander of als een Zweed.
Neenquote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een NSB-er.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
wowquote:
Ik heb geen kaarten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen we niet gewoon naar de zaal nu?
Nee, dat is Price.quote:Op maandag 30 december 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pol is in zekere zin de Weghorst van het darten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |