De helft ervan (deze hoort daarbij) is ook amper uit elkaar te houden.quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een Bruce, staat die er echt met 80 platen in ofzo
Plaatje is ook wel belangrijker dan druif.quote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook wel een wild pig of nijlpaard wijn
quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef Felagund het volgende:
We krijgen ook nog 11 keer Queen, lol.
Ik dacht het te weten maar hoe meer ik me erin verdiep, hoe meer ik twijfel.quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ockhams razor zit toch in ieders uitrusting?
Ruud?quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef Tussle266 het volgende:
Kan iemand die dronken man even bij de open mic weghalen?
Wijnetiket met een dier? Sowieso drinkbaarquote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Plaatje is ook wel belangrijker dan druif.
Daar zitten nog wel een paar meesterwerken tussen gelukkigquote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef Felagund het volgende:
Die staat er helemaal teveel in ja. En vooral zoveel zo hoog. En dat zeg ik als Queen liefhebber.quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef Felagund het volgende:
Ik geloof dat indoctrinatiequote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kinderen met Broes CD/s platen in de hand![]()
How many Bruuuces does it take to change a lightbulb?quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Insert hier alle Broes grapjes die ik al gemaakt heb, maar nu te lui ben om ze tikken
Afgelopen nacht was wel een en al genotquote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef MielMonteur het volgende:
Is de 29e tegenwoordig de beste dag?
28e zelfs alquote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef MielMonteur het volgende:
De nummers worden kleiner en de hits voorspelbaarder.quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef MielMonteur het volgende:
"Papa, wat zijn dit voor dingen die je me zojuist gaf?"quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kinderen met Broes CD/s platen in de hand![]()
En veel metallica en coldplay. En een hele trits dire straits en Pink Floyd. Dat zijn wel de bands met nog de meeste nummers in t verschiet denk ik?quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef Felagund het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop