Buurtsuper. Valt wel mee.quote:Op maandag 30 december 2024 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben al terug, gelukkig. Geen fijne tijd daarvoor, zo rond de feestdagen.
Excuses.quote:Op maandag 30 december 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als we dat met alles doen hebben we volgend jaar net 2 topics vol
Doe maar patat.quote:Op maandag 30 december 2024 16:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik twijfel tussen patat of voedsel uit de vriezer
ik niet hoor hem tevaakquote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Dit is ook weer zo'n plaat die ik door de jaren steeds meer ben gaan waarderen![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je komt er twee tekortquote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik las laatst dat Xavier Naidoo helemaal ontspoord was. Dat vond ik vroeger nog wel tof qua Duitse muziek.quote:Op maandag 30 december 2024 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
leuke agogo-reportage vorig jaar. Maar Nena is wel n beetje een wappie
Meestal gaat het bij deze andersom toch?quote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Dit is ook weer zo'n plaat die ik door de jaren steeds meer ben gaan waarderen![]()
Stuk beterquote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Excuses.
Wie laat zich niet uit de top 2000 stemmen?
Broes Broes
Broes Broes
Wie kan ik niet meer horen?
Broes Broes
Broes Broes
Welk liedje klinkt steeds hetzelfde?
Broes Broes
Broes Broes
Ik vind het altijd chill om bepaalde broodjes na werk net iets te laat te kopen zodat er korting op zit, geen 5 euro maar voor 3.20 thuiskomen met een lekker broodjequote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Buurtsuper. Valt wel mee.
Mijn strategie is meestal om iets te kopen dat 35% korting heeft. Het is goedkoper en het wordt niet weggegooid.
Ik voel me dan een echte wereldverbeteraar
quote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Buurtsuper. Valt wel mee.
Mijn strategie is meestal om iets te kopen dat 35% korting heeft. Het is goedkoper en het wordt niet weggegooid.
Ik voel me dan een echte wereldverbeteraar
Ah ja het overdreven gehaat op Bruce.. hij staat er wel te vaak inquote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Excuses.
Wie laat zich niet uit de top 2000 stemmen?
Broes Broes
Broes Broes
Wie kan ik niet meer horen?
Broes Broes
Broes Broes
Welk liedje klinkt steeds hetzelfde?
Broes Broes
Broes Broes
quote:234 288 366 345 144 357 436 310 511 334 493 428 543 279 374 413 411 439 376 309 407 296 350 357 321 331
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |