X users (en nieuws outlets) die een behoorlijke engagement en weinig community notes hebben moet m.i. de norm zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nieuws gebaseerd op X trends, dit wordt genieten.
Maar nieuws outlets worden juist onderdrukt op X.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
X users (en nieuws outlets) die een behoorlijke engagement en weinig community notes hebben moet m.i. de norm zijn.
Wat ik zeg, wordt genieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
X users (en nieuws outlets) die een behoorlijke engagement en weinig community notes hebben moet m.i. de norm zijn.
Mr Free Speachquote:
En vlak daarvoor heeft hij blauwe vinkjes verwijderd van mensen die kritiek op hem hadden.quote:
hoe is het op Bluesky?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mr Free Speach![]()
Wat een sneue onzekere stakker is het toch eigenlijk.
Daar staat bier en chips klaar terwijl met verbazing naar de overkant wordt gekeken.quote:
Decentralization will save us - uses centralized servers.quote:
Ja, de angst zit er goed in bij de X-fansquote:Op zondag 5 januari 2025 10:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Decentralization will save us - uses centralized servers.
Alles aan deze post is spot on.![]()
Angst? Waarvoor?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de angst zit er goed in bij de X-fans
Dat is de vraag de emotionele reacties die x verslaafden hier plaatsen omtrent bleusky spreekt in ieder geval boekdelen.quote:
De angst zit er volgens jullie klaarblijkelijk goed in bij X-users (?), ik vraag waarvoor er in godsnaam angst zou moeten zijn is en je krijgt als reactie: "Ja, dat is de vraag".quote:Op zondag 5 januari 2025 11:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is de vraag de emotionele reacties die x verslaafden hier plaatsen omtrent bleusky spreekt in ieder geval boekdelen.
Het is inderdaad de vraag waarom X-fans zo panisch doen over Bluesky.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
De angst zit er volgens jullie klaarblijkelijk goed in bij X-users (?), ik vraag waarvoor er in godsnaam angst zou moeten zijn is en je krijgt als reactie: "Ja, dat is de vraag".![]()
Vanwaar de gedachte dat er angst heerst onder X-users? Dat een ander platform wat redelijk stabiel blijft in userposts maar dagelijks heel zwak stijgt met kleine aantallen qua useraantallen (lol), het op den duur gaat winnen van X ofzo?
Extremisme heeft namelijk nog nooit gewonnen, waarom zou dat voor zo'n casus als deze wel het geval zijn?
Jij claimt dat ze panisch doen, niet ik.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:00 schreef Wantie het volgende:
Het is inderdaad de vraag waarom X-fans zo panisch doen over Bluesky.
Kun jij dat misschien uitleggen?
Je liked zelf een panische reactie over Bluesky, en laat vervolgens zien dat je niet begrijpt wat bedoeld wordt met decentralisatie.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jij claimt dat ze panisch doen, niet ik.![]()
Wat heb je gerookt joh?
Ga terug naar post #66 en reageer even opnieuw. Lukt je wel.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je liked zelf een panische reactie over Bluesky, en laat vervolgens zien dat je niet begrijpt wat bedoeld wordt met decentralisatie.
Maar je kunt kennelijk niet verklaren waarom zo panisch wordt gedaan over een insignificant platform.
Ja, dan weet je je geen houding te geven...quote:Op zondag 5 januari 2025 12:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ga terug naar post #66 en reageer even opnieuw. Lukt je wel.
Ik claim ook niks, jij claimt dat er angst en paniek heerst onder X-users en vraagt aan mij waar dat vandaan komt.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dan weet je je geen houding te geven...
Tja, dat jij je angst voor Bluesky niet onder ogen wilt zien is niet mijn probleem.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik claim ook niks, jij claimt dat er angst en paniek heerst onder X-users en vraagt aan mij waar dat vandaan komt.![]()
Ga terug naar post #66 en reageer even opnieuw. Tweede keer, come on!
Het doet me denken aan de reactie van veel fanatieke vleesliefhebbers op de komst van vleesloze varianten van hun lievelingskostje, terwijl ze dat ook gewoon kunnen blijven kopen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat jij je angst voor Bluesky niet onder ogen wilt zien is niet mijn probleem.
Ik vind het heel bijzonder dat er zo panisch wordt gereageerd door X- fans op een (in verhouding) minuscuul sociaal platform...
Alsof hun wereld er door bedreigd wordt...
Van meningen feiten maken heeft nooit gewerkt. Waarom probeer je mij angst aan te praten?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat jij je angst voor Bluesky niet onder ogen wilt zien is niet mijn probleem.
Generaliseren om je gelijk te halen heeft nooit gewerkt. Waarom die noodzaak?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:31 schreef Wantie het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat er zo panisch wordt gereageerd door X- fans op een (in verhouding) minuscuul sociaal platform...
Alsof hun wereld er door bedreigd wordt...
Dus als er bijvoorbeeld een meme voorbij zou komen die (in de optiek van diegene die de meme maakt of zou liken) de hypocrisie blootlegt van veganisten en vegetariers, dan is dat automatisch een paniekreactie op de komst van vleesloze varianten?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de reactie van veel fanatieke vleesliefhebbers op de komst van vleesloze varianten van hun lievelingskostje, terwijl ze dat ook gewoon kunnen blijven kopen.
Waar komt die drang vandaan om de hypocrisie van vegetariërs bloot te leggen als vleeseter?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus als er bijvoorbeeld een meme voorbij zou komen die (in de optiek van diegene die de meme maakt of zou liken) de hypocrici blootlegt van veganisten en vegetariers, dan is dat automatisch een paniekreactie op de komst van vleesloze varianten?
Wtf ?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar komt die drang vandaan om de hypocrisie van vegetariërs bloot te leggen als vleeseter?
Met mijn man? Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef Wantie het volgende:
Verder moet je gaan ganzenborden met je man, niet met mij.
Niet dat die meme nou echt hypocrisie blootlegt verder.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus als er bijvoorbeeld een meme voorbij zou komen die (in de optiek van diegene die de meme maakt of zou liken) de hypocrisie blootlegt van veganisten en vegetariers, dan is dat automatisch een paniekreactie op de komst van vleesloze varianten?
Als ik een reclame zie van Vales, en ik zie daaronder allerlei posts van vleesliefhebbers die proberen aan te tonen dat vegetariërs hypocriet zijn, en vraag ik me wel af wat er mis is met ze.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wtf ?Hypocrisie blootleggen is dus altijd een paniekreactie?
Gast, waar heb je het allemaal over joh? Je flikkert alles ongenuanceerd in een doos en doet er een strik omheen.
[..]
Ganzenborden.quote:Met mijn man? Waar heb je het in godsnaam over?
Als iemand het ergens niet mee eens is en dat online uit door met voorbeelden te komen, wordt diegene altijd door jouw weggezet als angstig, bangig en panisch. Dit hoef je niet meer uit te leggen aan de hand van een voorbeeld hoor. Met jouw retoriek zou ik ook kunnen zeggen dat jij angstig en panisch bent voor Elon Musk en X omdat je de hele tijd negatief praat over Elon Musk en X. In mijn optiek zou dat onterecht zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:
Als ik een reclame zie van Vales, en ik zie daaronder allerlei posts van vleesliefhebbers die proberen aan te tonen dat vegetariërs hypocriet zijn, en vraag ik me wel af wat er mis is met ze.
Helemaal bij vleeseters die de drang hebben te moeten vertellen hoeveel kilo steak ze gisteren hebben verorberd.
Dan vraag ik me toch af waar die bang voor zijn. Waarom plaats je dat onder een bericht over een vegetarisch product.
Niet op Hyves nee, je punt precies? Voorstanders van X hebben geen kritiek op Threads of Mastodon online? Wat betreft FOK! loop je volgens mij pas 3 deeltjes mee in dit topic. Mijn advies is om even de voorgaande 60+ deeltjes te lezen.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:
Wat Bluesky betreft: naast X is er een heel scala aan andere social media platformen.
Maar X-fans die hakken alleen in op Bluesky.
Dat is best fascinerend.
Hoe kom je erbij dat ik een man zou hebben?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:
Ganzenborden.
Ga terug naar post #66
Ga terug naar post #70
Doe dat lekker met je man.
Aah, het is dus iets persoonlijks tegen mij.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als iemand het ergens niet mee eens is en dat online uit door met voorbeelden te komen, wordt diegene altijd door jouw weggezet als angstig, bangig en panisch. Dit hoef je niet meer uit te leggen aan de hand van een voorbeeld hoor. Met jouw retoriek zou ik ook kunnen zeggen dat jij angstig en panisch bent voor Elon Musk en X omdat je de hele tijd negatief praat over Elon Musk en X. In mijn optiek zou dat onterecht zijn.
quote:Daarbij is generaliseren ook je ding, prima verder.
[..]
Niet op Hyves nee, je punt precies? Voorstanders van X hebben geen kritiek op Threads of Mastodon online? Wat betreft FOK! loop je volgens mij pas 3 deeltjes mee in dit topic. Mijn advies is om even de voorgaande 60+ deeltjes te lezen.
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een man zou hebben?Of geloof jij dat Ernie en Bert een stelletje zijn?
Sorry, ik geef het echt op, dit is niet meer te doen. Ik weet me geen houding meer te geven en loop vast.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:52 schreef Wantie het volgende:
Aah, het is dus iets persoonlijks tegen mij.
Dat verklaart het.
De verkiezingen zijn ook voorbij, dat scheelt.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
Musk heeft de kritiek op X serieus genomen lijkt het:
[ x ]
Die wil niet dat men tijdens zijn regeerperiode over politiek gaat praten.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Welke kritiek? Het algoritme meer en meer tweaken naar meer informatieve en entertainment content gericht op jou wordt toch al jaren gedaan?quote:Op zondag 5 januari 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Welk deel?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jouw manier van een deel van zijn tweet te omzeilen.
Je 4D chess gelul wordt een beetje irritant op deze manier.quote:
Precies. Zo moeilijk is het allemaal niet. Voor verkiezingen: Musk koopt Twitter om radicaal rechts te promoten en zich in te kopen in de regering en alles is politiek en negatief. Nu dat is gebeurd moet er juist minder over politiek gepraat worden en meer over brood en spelen zodat de politieke problemen minder worden gezien.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die wil niet dat men tijdens zijn regeerperiode over politiek gaat praten.
Ja,die likt zichzelf nu ook omhoog bij Trump.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:33 schreef Rnie het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)actcheckers-in-de-vs
ZuckerGOD begint het eindelijk te snappen.
Ja, dan val je maar op de persoon aan...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:20 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je 4D chess gelul wordt een beetje irritant op deze manier.Mooi om te zien dat dit gedrag in andere topics ook niet onoplettend voorbij gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |