Hitler was een goede vent inderdaad 🤡quote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Probeert die de Duitse verkiezingen te beïnvloeden door een extreemrechtse partij te pushen?
Anyway, het is en mooie handel voor Etsy.
Ondertussen is het ABP uit Tesla gestapt stoppen meerdere Duitse organisaties met Twitter, stoppen bedrijven met het leasen van Tesla's....
Anti Woke is er niets bij...
Je positioneert dit als een tegenstrijdigheid, maar dat is het niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:20 schreef Rnie het volgende:
Zal bluesky decentralisatie blijven omarmen? Het lijkt er meer op dat dit totaal niet meer de boventoon voert aangezien het merendeel een bsky.social aanmaakt. Wat betreft moderatie heeft een enkele partij de overhand en dat is dus bluesky zelf.
Misschien maar beter ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:20 schreef Rnie het volgende:
Zal bluesky decentralisatie blijven omarmen? Het lijkt er meer op dat dit totaal niet meer de boventoon voert aangezien het merendeel een bsky.social aanmaakt. Wat betreft moderatie heeft een enkele partij de overhand en dat is dus bluesky zelf.
Ik snap wat je zegt, maar ik doel natuurlijk op de 99% die gebruik maakt van bsky.social. Voor de overige 1% heeft bluesky daar geen zeggenschap over. Als er zometeen middels een advertentieconstructie (want dat moet er linksom of rechtsom op den duur gewoon komen) het een en ander opgetuigt moet worden, zal sales bij bluesky grijpen naar het feit dat ze zelf de controle hebben over het moderatiebeleid. Dat is namelijk hun enige USP tov X. Bluesky is wat dat betreft extreem karig voor bedrijven.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je positioneert dit als een tegenstrijdigheid, maar dat is het niet.
Je stelt dat decentralisatie 'totaal niet meer de boventoon voert', en dat link je aan het aantal mensen dat op bsky.social een account aanmaakt.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik doel natuurlijk op de 99% die gebruik maakt van bsky.social. Voor de overige 1% heeft bluesky daar geen zeggenschap over. Als er zometeen middels een advertentieconstructie (want dat moet er linksom of rechtsom op den duur gewoon komen) het een en ander opgetuigt moet worden, zal sales bij bluesky grijpen naar het feit dat ze zelf de controle hebben over het moderatiebeleid. Dat is namelijk hun enige USP tov X. Bluesky is wat dat betreft extreem karig voor bedrijven.
BlueSky moet zelf concurrenten opzetten?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:20 schreef Rnie het volgende:
Nee, ik stel mezelf enkel de vraag of bluesky decentralisatie zal blijven omarmen nu ze merken dat 99% er geen gebruik van maakt. Ik merk gewoon, voornamelijk bij nieuws outlets en subreddits, dat er niet tot weinig over gerept wordt. Daarnaast hoor je bluesky er ook niet echt over, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
Je stelt dat decentralisatie 'totaal niet meer de boventoon voert', en dat link je aan het aantal mensen dat op bsky.social een account aanmaakt.
Ik denk dat 99% nieteens weet hoe het werkt.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
Dat mensen op een bepaalde server gaan zitten is een keuze van die mensen, niet van bluesky zelf.
Bij deze. Ik denk dat dit de meest logische stap is in de toekomst. Dorsey voorzag dit natuurlijk en beargumenteerd dus dat het niks anders is dan een centralized Twitterkloon.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
Als je wilt beargumenteren dat ze van decentralisatie af willen (of af moeten) omdat ze geld moeten gaan verdienen met advertenties moet je dat schrijven.
Het protocol gaat naar de IETF om er een standaard van te maken, dus veel succes met het centraliseren.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, ik stel mezelf enkel de vraag of bluesky decentralisatie zal blijven omarmen nu ze merken dat 99% er geen gebruik van maakt. Ik merk gewoon, voornamelijk bij nieuws outlets en subreddits, dat er niet tot weinig over gerept wordt. Daarnaast hoor je bluesky er ook niet echt over, maar ik kan het mis hebben.
[..]
Ik denk dat 99% nieteens weet hoe het werkt.
[..]
Bij deze. Ik denk dat dit de meest logische stap is in de toekomst. Dorsey voorzag dit natuurlijk en beargumenteerd dus dat het niks anders is dan een centralized Twitterkloon.
"That was the second moment I thought, uh, nope," Dorsey said. "This is literally repeating all the mistakes we made [at Twitter/X]. This is not a protocol that's truly decentralized. It's another app."
Ik denk dat je hier een punt hebtquote:Op maandag 13 januari 2025 09:20 schreef Rnie het volgende:
De Bluesky app/site is niets andere dan een front-end voor het AT:// protocol. Dus bevalt BlueSky je niet want advertenties/moderatie is kut, of whatever? Kies je een andere. Of bouw je die. Microsoft gaat uiteraard gewoon ondersteuning voor dat protocol in Windows bouwen zodra het door de IETF is. De Linux distros zullen dat ook wel doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een punt hebt
Mensen gaan niet naar bluesky vanwege de decentralisatie (de meeste). Ze gaan omdat ze geen deel (of minder) uit willen maken van het netwerk van Musk. Zodra er op bluesky van deze zelfde praktijken zullen plaatsvinden zullen de meeste ook hier weer vertrekken
Zie het als een kroeg, je komt vaak in een kroeg het is er leuk. Maar na een aantal jaar wordt de sfeer steeds grimmiger, en kiest de eigenaar partij voor de raddraaiers.
Dan besluit je naar een andere kroeg te gaan, waar het wel (weer) leuk is.
Daar blijf je hangen, maar als het dan daar ook kut wordt dan ga je natuurlijk weer.
Wat decentralisatie precies is, heb ik ook geen idee van. Maar ik zit er dus wegens bovenstaande.
Ik zou niet weten waarom niet. Het protocol is er al, Bluesky is daar alleen een service op.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, ik stel mezelf enkel de vraag of bluesky decentralisatie zal blijven omarmen nu ze merken dat 99% er geen gebruik van maakt. Ik merk gewoon, voornamelijk bij nieuws outlets en subreddits, dat er niet tot weinig over gerept wordt. Daarnaast hoor je bluesky er ook niet echt over, maar ik kan het mis hebben.
Dat lijkt me een optimistische schatting.quote:Ik denk dat 99% nieteens weet hoe het werkt.
Hij zegt niet dat het een 'centralized twitterkloon' is; hij zegt dat het niet truly decentralized is.quote:Bij deze. Ik denk dat dit de meest logische stap is in de toekomst. Dorsey voorzag dit natuurlijk en beargumenteerd dus dat het niks anders is dan een centralized Twitterkloon.
"That was the second moment I thought, uh, nope," Dorsey said. "This is literally repeating all the mistakes we made [at Twitter/X]. This is not a protocol that's truly decentralized. It's another app."
Lol.quote:
quote:De kampwachters van X donderen massaal op naar hun safe space. Volt Nederland heeft min of meer evenveel volgers als accounts die iedere dag dezelfde foto van een plak boterhamworst plaatsen, de dooie poezen van Geert Wilders, een wandelende tak genaamd Jopie en chemtrailsrealist Willem Engel. En daar gaan ze dan, met bombastisch geschreeuw en getier over een 'giftig politiek wapen', met de enige ware reden in tweetje drie en vier: steun Volt & word lid van Volt. Snikkend een 'beweging' kapen om straks met een clubje gelijkgestemde blanke natuurwijnnippers, nepobaby's en wereldvreemde broekplassers elkaar helemaal kapot te tongen op een Punica-party in de saaiste disco van het internet. Het is alsof Goudse Belegenkaas vertrekt uit Noord-Korea, maar nog wel even een vliegtuiglading hysterische flyers over Pyongyang werpt.
Wat is Volt toch kut.
Zijn account is nog steeds in de lucht. Hij moet natuurlijk wel de reacties van al die fascisten lezen en hopen dat de gelijkgestemden mee verhuizen.quote:
Als politicus geen enkel profiel hebben op internet zal niet echt meer werken in deze tijd lijkt me.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Lol.
Het mooie is dat Laurens Dassen geen exit kan inplannen van Youtube, waarbij de eerste hit op zijn naam "Volt-leider Dassen met mond vol tanden na grap Wilders" is.![]()
Wat een engnekken zijn het toch. Walgelijk clubje mensen
Met stille trom vertrekken is niet chique naar je volgers toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:27 schreef koemleit het volgende:
Lol als iemand niet meer op x wil pisten en uitlegt waarom krijgen ze de volle laag.
Wat mij betreft verdwijn je gewoon met stille trom. Maar om zulke mensen nu "walgelijk" te noemen omdat ze niet meer op je favoriete social media zitten.
Om nog maar te zwijgen over GeenStijl die het over bombastisch heeft. Zou GeenStijl zelf nooit doen.
Ja volt probeert zoveel mogelijk aandacht voor zichzelf te creëeren. Maar dat is zo'n beetje uitgevonden door GeenStijl natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |