Als Musk ballen heeft opensourced hij de boel gewoon.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gepusht door wie? Persoonlijk ben ik een tegenstander van die optie, maarja, wie ben ik? Het gaat erom dat jullie, de ferfente tegenstanders, alles onder een bizarre vergrootglas leggen wat betreft X en het glas dus altijd halfvol is.
Nu valt het hier relatief mee in bewoording natuurlijk en overdrijven we vaak over en weer, maar je moet eens voor de grap op Reddit zoeken naar EnoughMuskSpam, sommige users die zich daar manifesteren zijn van het kaliber Luigi, die moordenaar van Brian Thompson. Het is echt eng gewoon.
Met die bankrekening kan ik me voorstellen dat er best wat types van het kaliber Sylvie Meis belangstelling hebben. De antisociale persoonlijkheid nemen ze er dan wel bij.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat er niet om iets trending is (Dat mechanisme is trouwens sowieso stuk), maar dat als je op clicked dat je alleen maar shit krijgt, neem die branden in LA, de eerste 20 posts gaan alleen maar over de geaardheid van die vrouw. Maar goed, dat heeft natuurlijk niks met Elon te maken die zo autistisch is dat geen serieuze vrouw iets met hem wil.
Ik selecteer de accounts. Op X klik ik niet aan "voor jou" linksboven.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:09 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb echt bij ontzettend veel MAGA posts en gebruikers "niet geïnteresseerd in deze post" of ".... negeren" aangegeven, maar ik blijf gevoed worden met die MAGA bullshit.
Dat X probeert een politiek gebalanceerde tijdlijn aan gebruikers te voeden is gewoon een keiharde leugen. Of je nu wilt of niet, het algoritme blijft gebruikers voeden met MAGA posts.
Hoezo is dat raar?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:59 schreef Wantie het volgende:
Dat vind ik ook zo raar: tegenstander zijn van een instelling.
Klopt, daar ben ik geen voorstander van.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:59 schreef Wantie het volgende:
Daarop zou gemodereerd moeten worden.
Maar daar ben jij dan weer geen voorstander van.
Ik vind dat iedereen zelf moet kunnen bepalen wat hij wel of niet tot zich krijgt.quote:
Moet je er ook niet over klagen.quote:Klopt, daar ben ik geen voorstander van.
Ik klaag niet?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik klaag niet?Ik constateer alleen dat wat ik zie, dat dat eng is.Vooral de extreme haat naar een enkel persoon. Ik kan wel mijn vingers in mijn oren stoppen of mijn ogen sluiten voor dat soort dingen, maar daar schiet ik persoonlijk niks mee op.
quote:Ik wil weg bij Instagram en Facebook, hoe verwijder ik mijn accounts?
Meta, het moederbedrijf van Facebook en Instagram, ligt onder vuur vanwege een omstreden nieuw beleid. Misschien twijfelde je al om van Instagram en Facebook te gaan en is dit voor jou de druppel. Met onderstaande tips kun je het platform verlaten zonder dat al je gedeelde berichten, foto’s en video’s verloren gaan.
Bastiaan Vroegop 12-01-25, 10:15
Thanks man. Ik vond het drama. Toen ik een jaar geleden mijn FB account wilde verwijderen.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:30 schreef Wantie het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-accounts~a7a22024/
[..]
Tis wat.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:39 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Thanks man. Ik vond het drama. Toen ik een jaar geleden mijn FB account wilde verwijderen.
En dan moet je 30 dagen niet inloggen (ook niet per ongelijk via een andere app) voordat de ingang naar je account weg is. En 90 dagen voordat echt alles weg is.
Eigenlijk is dat absurd. Het aanmaken kan namelijk in 2 minuten.
"I bought this before we knew Elon was crazy"-bumperstickers. Dat mensen denken dat het iemand ook maar een reet interesseert en daar de hele dag mee bezig zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://www.ad.nl/auto/an(...)%2Fwww.google.com%2F
Mensen zijn nu anti-tesla door musk. Met Volkswagen hebben ze dan weer geen probleem 🤡
Probeert die de Duitse verkiezingen te beïnvloeden door een extreemrechtse partij te pushen?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Mensen zijn nu anti-tesla door musk. Met Volkswagen hebben ze dan weer geen probleem 🤡
Ach, je hebt een meme gezien met mevrouw Thunberg. Wat schattig.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:56 schreef Repentless het volgende:
Misschien een idee voor die stickermaker om ook stickers met "I bought this after we knew that the cobalt for the batteries was won with Congolese child labour and many parts were manufactured in undemocratic China, but I didn't give a fuck about that". Kunnen ze die er mooi onder plakken.
Nee, niet gezien.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, je hebt een meme gezien met mevrouw Thunberg. Wat schattig.
Apple is woke gegaan voor hun batterijen en willen voortaan alleen nog maar gerecycled kobalt gebruiken. Wat doet Tesla eigenlijk? Gaat Musk ook woke doen of gaat hij voor de kinderarbeid?
Net nog lekker in de Id4 gereden inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Die gaat weer rond.quote:
De groei gaat weer wat omhoog. Ik zie ineens ook wat meer chatter over BSky op FB langskomen van mensen die zich daar ook maar inschrijven. Het zegt niet veel, maar het is wel opvallend.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:43 schreef Breekfast het volgende:
Het groeit wel gestaag door, nu iets meer dan 27 miljoen gebruikers. Hopelijk krijgt het een beetje een sneeuwbaleffect op een zeker moment.
Het stikt op Bluesky iig van de 'ik heb X nu definitief verlaten'-berichten.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:43 schreef Breekfast het volgende:
Het groeit wel gestaag door, nu iets meer dan 27 miljoen gebruikers. Hopelijk krijgt het een beetje een sneeuwbaleffect op een zeker moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |