Deze zanger is nuchter.quote:
Them Crooked Vultures was ook genotquote:Op maandag 30 december 2024 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dave Grohl en QOTSA was toch wel echt een goddelijke combinatie
Daar worden beide landen beter vanquote:Op maandag 30 december 2024 16:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik dump het gewoon in België, niemand die daar moeite mee heeft
Heb jij op 12 januari nog tijd om naar de meet te gaan?quote:Op maandag 30 december 2024 16:15 schreef Strani het volgende:
* Pakt vast de karaokemicrofoon erbij voor het volgende liedje
De end van het jaar wel?quote:
Gemiddeld genomen zijn de liedjes in deze regionen wel beter. Maar juist in de onderste regionen staan heel veel goede nummers. Die worden echter minder gewaardeerd door het grote publiek.quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vind het juist leuker omdat er gewoon meer goede muziek te horen is. Zeker de eerste duizend van de week zijn vaak best vreemd of obscuur voor me.
Wat de Top 2000 betreft gaat het ook al wel hardquote:
Al besprokenquote:Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef spapaars het volgende:
Had Herman moeten zijn
Bekijk deze YouTube-video
Jullie samen in duet?quote:Op maandag 30 december 2024 16:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij op 12 januari nog tijd om naar de meet te gaan?
Meesterlijke uitvoering.quote:Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef spapaars het volgende:
Had Herman moeten zijn
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |