Toch de definitieve versie hoor dus imo terecht erinquote:
In the Ghetto staat ook hoog bij mij.quote:Op maandag 30 december 2024 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk serieus dat dit de mooiste van Elvis.
Hahahahahaahahaquote:
Tja. Echt nooit van me leven zou ik A-artiest willen zijn. Stuk voor stuk schrijnende verhalen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo triest hoe zijn leven is verlopen. Zo’n mooie man.
Loop alles volgens planning vandaag?quote:Op maandag 30 december 2024 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat was genoeg buiten voor dit jaar
Ja het lijkt zo mooi.quote:Op maandag 30 december 2024 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tja. Echt nooit van me leven zou ik A-artiest willen zijn. Stuk voor stuk schrijnende verhalen.
Van Paul de Leeuw?quote:Op maandag 30 december 2024 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
In the Ghetto staat ook hoog bij mij.
Ditquote:Op maandag 30 december 2024 15:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb geen mening over dit nummer. Het gaat.
quote:Op maandag 30 december 2024 15:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb geen mening over dit nummer. Het gaat.
Samson (van Gert) ging ook aan de drugs en hoeren en dat liep ook helemaal fout. Triest verhaal. De Samson die we nu zien is ook niet meer de originele maar dat weet bijna niemandquote:Op maandag 30 december 2024 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tja. Echt nooit van me leven zou ik A-artiest willen zijn. Stuk voor stuk schrijnende verhalen.
Maar het is van de andere kant.quote:Op maandag 30 december 2024 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pogi zweet al bij de gedachte aan de Loze.
Ja, al die aandacht zou ik echt verschrikkelijk vinden. En de torenhoge verwachtingen. Beroemd zijn leek me als kind leuk, maar nu ben ik meer tevreden met een rustig, zorgeloos leven.quote:Op maandag 30 december 2024 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn post niet op.quote:Op maandag 30 december 2024 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het is van de andere kant.
gemiste kansquote:Op maandag 30 december 2024 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 heeft dit nummer voor t eerst sinds 2018 niet in de nacht gemanipuleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |