Dan ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op maandag 30 december 2024 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet echt, aangezien jij al jaren hier meepost.
Nou ja, ze plaatst wel verreweg de meestequote:Op maandag 30 december 2024 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet echt, aangezien jij al jaren hier meepost.
Glamour? Mwa, meer fantasiequote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ahja toen heel Nederland ineens in de glamour metal fase zat
Symfonische metalquote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ahja toen heel Nederland ineens in de glamour metal fase zat
Dat klopt wel, maar ik had het over echt nieuwe users. Dat zou wel eens leuk zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja, ze plaatst wel verreweg de meeste![]()
in de uurlijstjes...
Maar dat heeft toch niets met nieuwe posters te maken?quote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja, ze plaatst wel verreweg de meeste![]()
in de uurlijstjes...
absoluut! Die onze grappen nog niet kennen.quote:Op maandag 30 december 2024 14:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik had het over echt nieuwe users. Dat zou wel eens leuk zijn.
quote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Glamour? Mwa, meer fantasie
Hoe dan ook, het was een fasequote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Symfonische metal
(of Eftelingmetal zo je wilt)
ik verwacht van nieuwe posters hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2024 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niets met nieuwe posters te maken?
Die komen een week niet meer bijquote:Op maandag 30 december 2024 14:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut! Die onze grappen nog niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |