En toch mag ik hier rond blijven hobbelen?quote:
Dylan heeft gelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind de versie van Bob Dylan beter, maar Dylan zelf gaf - in een zeldzaam moment van erkenning - toe dat Hendrix er wat fraaiers van had gemaakt
Forrest Gump godquote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Battlestar Galactica genot
Jij bent onze mascotte.quote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toch mag ik hier rond blijven hobbelen?
Ja. Grootste voorbeeld die van Jantje Contantje die pijn doet.quote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
Er zijn toch tig nummers die alleen als cover bekend zijn geworden?
Zeg jij nu dat we geen humor hebben hier?quote:Op maandag 30 december 2024 14:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die die grappen nog echt grappig vinden, bedoel je?
Dat was wel een langdradig spel.quote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Battlestar Galactica genot
Ja, tochtstrips waren opquote:
Ik schrik hiervan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat we geen humor hebben hier?
Het was een verschrikkelijke oorlog, maar heeft wel veel gave muziek opgeleverd!quote:
Woehoequote:
Niet gespeeld, maar de 00s tv serie was geniaalquote:Op maandag 30 december 2024 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was wel een langdradig spel.
Ach ik voel me al jaren een imposter en ik word hier ook nog geaccepteerdquote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toch mag ik hier rond blijven hobbelen?
Nee, ik heb geen humorquote:Op maandag 30 december 2024 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat we geen humor hebben hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |