Niet iedereen kan zo'n pro zijn als @essnhillsquote:
Gras is groenquote:Op maandag 30 december 2024 12:51 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik vast wel eens gekaraoked in de gay bar.
Zou het?quote:Op maandag 30 december 2024 12:51 schreef BillDauterive het volgende:
De andere Steve loopt ook nog rond, toch?quote:Op maandag 30 december 2024 12:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rip iedereen behalve Lukather geloof ik ofniet?
Ik fok dan ook alleen mobiel als ik tussen kerst en oud en nieuw nog moet werkenquote:Op maandag 30 december 2024 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n pro zijn als @:essnhills
Mooie verzamelingquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Porcaro leeft zeker nogquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De andere Steve loopt ook nog rond, toch?
Hoe dan.quote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef PzKpfw het volgende:
De eerste ABBA die ik deze editie hoor
ABBA in the gay barquote:Op maandag 30 december 2024 12:51 schreef BillDauterive het volgende:
A Bahquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n pro zijn als @:essnhills
Ja ik kan dat ook alleen in trage topics, met dit topic is dat geen doenquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik fok dan ook alleen mobiel als ik tussen kerst en oud en nieuw nog moet werken
Gewoon quoten, tikken om te kopiëren en dan plakken, valt mee ja.quote:Op maandag 30 december 2024 12:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Alleen al deze quote kopiëren naar het nieuwe topic is ruk. En ik mis de juiste smilies.
Je voelt je vies?quote:Op maandag 30 december 2024 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na dit uur ff de douche aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |