Ik vrees dat ze dit op repeat hebben in de hel.quote:Op maandag 30 december 2024 12:43 schreef Tussle266 het volgende:
Als ik overlijd en naar de hel ga, dan weet ik zeker dat die oneindigheid minder zwaar wordt dan deze 3 minuten.
quote:
En is dit alleen de titel? Of artiest en titel?quote:Op maandag 30 december 2024 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb geen idee welk nummer wordt bedoeld.
Heul niet!quote:Op maandag 30 december 2024 12:42 schreef peaceman het volgende:
Als je je afvraagt waarom dit hier staat... nou dat heb jij gedaan!
Dus jij hebt dit gedaan?quote:
Met haar kapsel.quote:Op maandag 30 december 2024 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Meau altijd zo'n enorme dozenuitstraling hebben...
Maar Youth kent mevrouw van Zetten uit Tiel niet.quote:Op maandag 30 december 2024 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Youth is top 50 materiaal. Dit, ja, niet.
Heel eerlijk, dat is niet echt een uitdaging. Een gemiddeld toiletbezoek klinkt nog beter dan datquote:
Royaal.quote:Op maandag 30 december 2024 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou deze allebei serieus boven Mootje zetten.
Voor sommigen is ze de drempel van de kast waar ze vanaf dat moment uitkomen...quote:Op maandag 30 december 2024 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Meau altijd zo'n enorme dozenuitstraling hebben...
Dit is inderdaad wat het zo storend maakt.quote:Op maandag 30 december 2024 12:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kan mijn uiteenzetting waarom ik dit zo erg vind niet meer vinden, maar het heeft iets te maken met slachtoffermentaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |