Dat noemen we dan gecremeerde krokettenquote:Op maandag 30 december 2024 11:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De rest is niet te rachelen?
Dat zegt veel over de bezoekers.quote:
Nou, het positieve is dat we er dan ook gelijk 2 achter de rug hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Aan de andere kant van de reclame nog een keer H6 ANTIGENOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 30 december 2024 11:56 schreef Gretzl het volgende:
Komend uur:Gaat weer alle kanten op qua kwaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Komend uur:Jep, wij gaan lijnrecht tegenover elkaar staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vind ik je lief hoor.
Komend uur:Zowaar weer eens een stemplaat, zie ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
En daarna een overbodige wasbeer. Man man man.quote:Op maandag 30 december 2024 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Verstandige keuze. Vergeet je schepje nietquote:Op maandag 30 december 2024 11:59 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens een luchtje scheppen denk ik
Komend uur:Even doorbijten, maar best hoop genot dit uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komend uur:Nou, even lunchen dan maar. Aan het begin van het uur mis ik niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan te bedenken dat ik nu in het café had kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2024 11:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jep, wij gaan lijnrecht tegenover elkaar staan.
Verder vind ik je lief hoor.
Wel een goed moment om te gaan douchen!quote:Op maandag 30 december 2024 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch nog een stukje goed nieuws vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2024 12:11:20 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ben geboren in Terneuzen. Vroeger altijd met de grote pont heen en weer of omrijden via Antwerpen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:02 schreef Bugno3 het volgende:
Huilen omdat er geen tol wordt geheven op een tunnel. Ok.
Wat overdreven.quote:Op maandag 30 december 2024 12:02 schreef Bugno3 het volgende:
Huilen omdat er geen tol wordt geheven op een tunnel. Ok.
Het nummer dat de inspiratie vormde voor de evergreen van Linda de Molquote:
quote:16 mei 1973 - NRC[/url]
Niet iedereen weet het, maar tv-presentatrice Linda de Mol is ooit ook nog eens zangeres geweest. Erg lang heeft het niet geduurd, en veel succes heeft ze er niet mee gehad, maar het was wel degelijk serieus bedoeld. In 1991 had het moeten gebeuren. Henk Westbroek en Henk Temming schreven een stuk of twaalf liedjes voor haar, ze zong er een hele CD mee vol, er werd een single uitgebracht – maar om een of andere reden bleef de grote doorbraak uit. Jammer, voor haar en vooral voor het lied `Beethoven', waarmee ze toen alleen maar even mocht ruiken aan het succes: drie weken in de hitparade, hoogste notering 35.
Guus Middag
29 december 2000
https://archive.ph/2024.1(...)ction-1199.1-1353.24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die Zeeuwen zijn altijd zo emotioneelquote:
@AIVDquote:Op maandag 30 december 2024 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK HEB HIER EEN BRIEF VOL MET POEDER
Opvoeding geslaagd!quote:Op maandag 30 december 2024 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Recensie van mijn dochter: wat een zeurlied
suiker?quote:Op maandag 30 december 2024 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK HEB HIER EEN BRIEF VOL MET POEDER
SAMEquote:
Fan van bankzitters?quote:Op maandag 30 december 2024 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Recensie van mijn dochter: wat een zeurlied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |