quote:
Dan halen jullie de zes ook wel gok ik?quote:
Heb je er dit jaar al eentje op?quote:Op maandag 30 december 2024 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan. Eigenlijk eet ik ze alleen op oudejaarsdag. Misschien de dag ervoor ook als er een zich per ongeluk op m'n pad werpt.
En dan misschien vier? Meer als ik ergens gedurende de dag een maaltijd oversla tijdens het scharrelen.
Appelbeignets de dagen ervoor ook af en toe wel.
Kan je nog herinneren dat ik geen flauw idee had hoeveel oliebollen ik moest halen met oud en nieuw toen, en we er veel te veel hadden?
Wat was je favoriete rotje?quote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef Karzai het volgende:
maar veel mensen houden zich er toch wel aan hier, er werd een stuk minder afgeschoten, zelf doe ik er ook niet meer aan mee
Oh echt, met welke redenquote:Op maandag 30 december 2024 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij om de wijken heen ook. Vorig jaar ook maar je raad het al, dat werkte niet.
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 30 december 2024 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
De sprinter die ik normaal zou nemen slaat m'n station over. Hoe dan. Nu moet ik wachten op een latere intercity.
Nee, dat hoeft dan niet neequote:Op maandag 30 december 2024 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
stuk of 3 oliebollen en 3 appelflappen, maar ik krijg ze meestal dus ga ze niet meer zelf kopen
groene strijker en het astronautjequote:Op maandag 30 december 2024 18:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat was je favoriete rotje?
ja echt zo,n dag nadat je een avondje xtc hebt genomen en alles weer is uitgewerktquote:Op maandag 30 december 2024 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind oudjaarsdag altijd zo'n niks-dag, hebben jullie dat ook?Vroeger ging ik gewoon werken, dat was altijd wel lekker en ook wel gezellig
Oliebollen nog niet. Wel twee beignets de afgelopen twee dagen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je er dit jaar al eentje op?Oehhh ja, appelbeignets
die ga ik nog halen, goed idee!
Volgens mij wel een beignet. Oliebollen weet ik niet. Ik weet alleen nog dat ik makkelijk met de helft minder had gekund.quote:Ik vind het allemaal wel lekker maar ander calorierijk-snackvoesel heeft dan mn voorkeur
en, nee?![]()
maar ik denk niet dat ik er eentje op heb eigenlijk?
We hebben een keer gekookt ja, maar ik kan me ook niet meer herinneren of dat toen was.quote:Hadden we toen niet kei veel eten? Had ik ook eten bij?Gingen we toen koken of was dat een andere keer? Ik weet het allemaal niet meer
Jij lag in de slaapkamer bij Geo en LB, ik in de woonkamer.'s Ochtends was wel gezellig jaquote:Ik weet ook niet waar ik sliep! Ja bij LB maar waar lag ik?? En waar lag jij? Ik weet nog wel dat we 's ochtends gezellig hebben gekletst
quote:Ennn ik weet nog dat LB en Isa de deuren langs gingen voor een luchtpomp want wat ik bij had paste niet
ik haat het... ik ga ook gewoon werken als het kan.quote:Op maandag 30 december 2024 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind oudjaarsdag altijd zo'n niks-dag, hebben jullie dat ook?Vroeger ging ik gewoon werken, dat was altijd wel lekker en ook wel gezellig
Ik ga ook gewoon werken nu. Zit er wel alleen, vandaag ook al.quote:Op maandag 30 december 2024 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Hou je niet van?quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 18:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja echt zo,n dag nadat je een avondje xtc hebt genomen en alles weer is uitgewerkt
Oehh lekkerquote:Op maandag 30 december 2024 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oliebollen nog niet. Wel twee beignets de afgelopen twee dagen.
[..]
Volgens mij wel een beignet. Oliebollen weet ik niet. Ik weet alleen nog dat ik makkelijk met de helft minder had gekund.
[..]
We hebben een keer gekookt ja, maar ik kan me ook niet meer herinneren of dat toen was.
[..]
Jij lag in de slaapkamer bij Geo en LB, ik in de woonkamer.'s Ochtends was wel gezellig ja
[..]
Chillllquote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik haat het... ik ga ook gewoon werken als het kan.
Morgen, dan kan het dus ook gelukkig
Heb je nog wat aan de volgende dagquote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef Karzai het volgende:
maar ik ga niet zoveel doen gewoon lekkere hapjes en drankjes en ik lig na al het geknal lekker in bed, het gaat ook regenen en hard waaien is de weersvoorspelling
Bewaar wat plek voor de oliebollen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
JONGENS.............
ROLMOPS SPOTTED
Maar beter dan thuis?quote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon werken nu. Zit er wel alleen, vandaag ook al.
Het is echt puur een avonddingetje
Hamburgers ja! Zou best kunnen dat het oudejaarsavond was. Er was genoeg te eten in ieder geval.quote:Op maandag 30 december 2024 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh lekker![]()
Hahaha, ik weet ook niet wat we gekookt hebben die keer dat we gingen koken.. Of wacht, hamburgers?
Ohoke, nou zo lang geleden is het ook weer niet maar toch
Ik heb net vijf dagen thuis gezeten, had even zin om ergens anders te zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar beter dan thuis?Je moet je dagen toch vullen he
Wat een sociaal leven hadden we toenquote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hamburgers ja! Zou best kunnen dat het oudejaarsavond was. Er was genoeg te eten in ieder geval.
Wel fijn dat dat dan kanquote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb net vijf dagen thuis gezeten, had even zin om ergens anders te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |