Niet heel verrassend denk kquote:Op maandag 30 december 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
veel toeristen in de binnenstad nu zeg
Als er iemand verzuipt is het ook huilen natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
Nieuwjaarsduik Scheveningen gaat ook niet door. @:liesje1979
Gaat lekker zo
Ik had er gisteren 3quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, super fijn dat het vandaag ook licht is geweest![]()
En dat ik vanochtend een afslag op de snelweg had gemist, nou goed.. weer even goed gebruik gemaakt van de wegenbelasting en de benzine is toch gratis, dus yolo.
Ik heb mn duimnagel tot bloedens afgescheurd en dat doet zeer.
Maar heee, mn pakketje is bezorgd in de pakketkluis en ik heb twee oliebollen op![]()
![]()
![]()
"Van onze hulpverleners blijf je af!"quote:Op maandag 30 december 2024 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er iemand verzuipt is het ook huilen natuurlijk.
“Ik reed op de linkerbaan en toen ik op het allerlaatste moment de afrit wilde pakken gebeurde er iets onverwachts op 1 van de rechterbanen en ik ga natuurlijk niet bovenop me rem staan en de rest tot last zijn”quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat ik vanochtend een afslag op de snelweg had gemist, nou goed.. weer even goed gebruik gemaakt van de wegenbelasting en de benzine is toch gratis, dus yolo.
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld per jaar, denk je? Ik las ergens dat dat 6 oliebollen was per persoon. Ik vind dat veel maar ik eet er meestal maar eentjequote:
Tweehonderd veertien.quote:Op maandag 30 december 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld per jaar, denk je? Ik las ergens dat dat 6 oliebollen was per persoon. Ik vind dat veel maar ik eet er meestal maar eentje
Denk ongeveer 4.quote:Op maandag 30 december 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld per jaar, denk je? Ik las ergens dat dat 6 oliebollen was per persoon. Ik vind dat veel maar ik eet er meestal maar eentje
Ik heb er tot nu toe drie op.quote:Op maandag 30 december 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan. Eigenlijk eet ik ze alleen op oudejaarsdag. Misschien de dag ervoor ook als er een zich per ongeluk op m'n pad werpt.quote:Op maandag 30 december 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij om de wijken heen ook. Vorig jaar ook maar je raad het al, dat werkte niet.quote:Op maandag 30 december 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Er staat een vuurwerkverbod-bord naast m’n huisAan de overkant mag het wel trouwens
Echt?quote:Op maandag 30 december 2024 18:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaan het nog een keer sturen
stuk of 3 oliebollen en 3 appelflappen, maar ik krijg ze meestal dus ga ze niet meer zelf kopenquote:Op maandag 30 december 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat lief.quote:Op maandag 30 december 2024 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het morgen niet aankomt wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |