Bewaar wat plek voor de oliebollen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
JONGENS.............
ROLMOPS SPOTTED
Maar beter dan thuis?quote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon werken nu. Zit er wel alleen, vandaag ook al.
Het is echt puur een avonddingetje
Hamburgers ja! Zou best kunnen dat het oudejaarsavond was. Er was genoeg te eten in ieder geval.quote:Op maandag 30 december 2024 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh lekker![]()
Hahaha, ik weet ook niet wat we gekookt hebben die keer dat we gingen koken.. Of wacht, hamburgers?
Ohoke, nou zo lang geleden is het ook weer niet maar toch
Ik heb net vijf dagen thuis gezeten, had even zin om ergens anders te zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar beter dan thuis?Je moet je dagen toch vullen he
Wat een sociaal leven hadden we toenquote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hamburgers ja! Zou best kunnen dat het oudejaarsavond was. Er was genoeg te eten in ieder geval.
Wel fijn dat dat dan kanquote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb net vijf dagen thuis gezeten, had even zin om ergens anders te zijn.
Wat kleurrijkquote:Op maandag 30 december 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n fröbelding af, een lijst met mini wasknijpertjes aan de touwtjes om foto's aan op te hangen![]()
[ afbeelding ]
Ja oef. Is nu wel even anders.quote:Op maandag 30 december 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een sociaal leven hadden we toen
Ik heb de hele tijd maak-impulsen, maar vaak zijn het dingen die dan niet kunnen.quote:[..]
Wel fijn dat dat dan kanik heb vakantie, gaat ook niet al te best maar heb ook nergens zin in, grrr
Als kleine vogeltjes op een waslijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n fröbelding af, een lijst met mini wasknijpertjes aan de touwtjes om foto's aan op te hangen![]()
[ afbeelding ]
Groene strijkers waren top ja.quote:Op maandag 30 december 2024 18:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
groene strijker en het astronautje
Bij ons in de buurt weinig hondendrollen, want die duwden we door brievenbussen (als we toch bezig waren).quote:Op maandag 30 december 2024 19:01 schreef Karzai het volgende:
die strijkers deden wij dan soms in een hondendrol kreeg je een mooi effect mee
Okee UitStralingquote:Op maandag 30 december 2024 19:01 schreef Karzai het volgende:
die strijkers deden wij dan soms in een hondendrol kreeg je een mooi effect mee
dat deed ik dan weer niet, nu worden de drollen ook netjes opgeruimdquote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt weinig hondendrollen, want die duwden we door brievenbussen (als we toch bezig waren).
Beter één drol in de bus dan tien in de hand.quote:Op maandag 30 december 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat deed ik dan weer niet, nu worden de drollen ook netjes opgeruimd
ik pakte ze niet op hoorquote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beter één drol in de bus dan tien in de hand.
Vroeg gepiektquote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oef. Is nu wel even anders.
[..]
Ik heb de hele tijd maak-impulsen, maar vaak zijn het dingen die dan niet kunnen.
Dit zegt me wel wat, maar moet echt heel jong geweest zijn toen het op tv was.quote:Op maandag 30 december 2024 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk een alflevering van Ontdek je Plekje. Wat een prachtige vertelstem had die presentator
Een heel klein Kwiwi’tje. Het programma liep tot 1993. Was je toen al uit je ei?quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zegt me wel wat, maar moet echt heel jong geweest zijn toen het op tv was.
Ja toen was ik al een aantal jaren uit m'n eiquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een heel klein Kwiwi’tje. Het programma liep tot 1993. Was je toen al uit je ei?
Aah, toen fladderde je al een beetje rondquote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja toen was ik al een aantal jaren uit m'n ei
vlinder fladdert ookquote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, toen fladderde je al een beetje rond
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vlinder klinkt ook totaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |