Wat kleurrijkquote:Op maandag 30 december 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n fröbelding af, een lijst met mini wasknijpertjes aan de touwtjes om foto's aan op te hangen![]()
[ afbeelding ]
Ja oef. Is nu wel even anders.quote:Op maandag 30 december 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een sociaal leven hadden we toen
Ik heb de hele tijd maak-impulsen, maar vaak zijn het dingen die dan niet kunnen.quote:[..]
Wel fijn dat dat dan kanik heb vakantie, gaat ook niet al te best maar heb ook nergens zin in, grrr
Als kleine vogeltjes op een waslijn.quote:Op maandag 30 december 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n fröbelding af, een lijst met mini wasknijpertjes aan de touwtjes om foto's aan op te hangen![]()
[ afbeelding ]
Groene strijkers waren top ja.quote:Op maandag 30 december 2024 18:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
groene strijker en het astronautje
Bij ons in de buurt weinig hondendrollen, want die duwden we door brievenbussen (als we toch bezig waren).quote:Op maandag 30 december 2024 19:01 schreef Karzai het volgende:
die strijkers deden wij dan soms in een hondendrol kreeg je een mooi effect mee
Okee UitStralingquote:Op maandag 30 december 2024 19:01 schreef Karzai het volgende:
die strijkers deden wij dan soms in een hondendrol kreeg je een mooi effect mee
dat deed ik dan weer niet, nu worden de drollen ook netjes opgeruimdquote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt weinig hondendrollen, want die duwden we door brievenbussen (als we toch bezig waren).
Beter één drol in de bus dan tien in de hand.quote:Op maandag 30 december 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat deed ik dan weer niet, nu worden de drollen ook netjes opgeruimd
ik pakte ze niet op hoorquote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beter één drol in de bus dan tien in de hand.
Vroeg gepiektquote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oef. Is nu wel even anders.
[..]
Ik heb de hele tijd maak-impulsen, maar vaak zijn het dingen die dan niet kunnen.
Dit zegt me wel wat, maar moet echt heel jong geweest zijn toen het op tv was.quote:Op maandag 30 december 2024 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk een alflevering van Ontdek je Plekje. Wat een prachtige vertelstem had die presentator
Een heel klein Kwiwi’tje. Het programma liep tot 1993. Was je toen al uit je ei?quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zegt me wel wat, maar moet echt heel jong geweest zijn toen het op tv was.
Ja toen was ik al een aantal jaren uit m'n eiquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een heel klein Kwiwi’tje. Het programma liep tot 1993. Was je toen al uit je ei?
Aah, toen fladderde je al een beetje rondquote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja toen was ik al een aantal jaren uit m'n ei
vlinder fladdert ookquote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, toen fladderde je al een beetje rond
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vlinder klinkt ook totaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |