Dat heeft ie ook geprobeerd, maar dat was niet met een 'jetplane'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het regiogebonden zijn? Ik heb dus ook veel bruiloften gewerkt en het maar 1x gezienquote:Op maandag 30 december 2024 11:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik put ook alleen uit mijn ervaringen in de bediening
Dat kán trouwens nog leuk zijn. Nadruk op kan. Indien goed geschreven. En misschien een iets ander basisliedje gebruiken.quote:Op maandag 30 december 2024 11:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nadat er al een leuk zelfgeschreven liedje was gezongen door familie en vrienden, op de wijs van Mijn tante uit Marokko.
Ik heb er meerdere meegemaakt. Sterker nog ik denk dat ik zelf ook eentje heb gehad bij mijn eerste huwelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou het regiogebonden zijn? Ik heb dus ook veel bruiloften gewerkt en het maar 1x gezien
Dat vonden ze bij Family Guy ookquote:Op maandag 30 december 2024 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja dit intro is een beetje lang altijd
quote:Op maandag 30 december 2024 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere meegemaakt. Sterker nog ik denk dat ik zelf ook eentje heb gehad bij mijn eerste huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |