Ja dat wordt alleen maar meer de komende uren. De pareltjes zijn wel geweest, op wat uitzonderingen na. Nu alleen nog de veelgedraaide.quote:Op maandag 30 december 2024 11:16 schreef Paul het volgende:
weetnie hee, vind de liedjes afgelopen uur niet zo leuk, beetje te grijs gedraaide liedjes denk ik op de radio
Ja, wie rekent daar nu op bij de bovenste 400.quote:Op maandag 30 december 2024 11:16 schreef Paul het volgende:
weetnie hee, vind de liedjes afgelopen uur niet zo leuk, beetje te grijs gedraaide liedjes denk ik op de radio
Zij is toch ook meer van het ' coveren' ?quote:Op maandag 30 december 2024 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat dit in haar dieet past eigenlijk
Oh ligt het daaraan?quote:Op maandag 30 december 2024 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
jij doet ook geen meel, suiker en eieren enzo in je worteltaart?
Dan zijn het gewoon wortels
Oh is het al zo laat?quote:
moet ik dan misschien toch deze lijst gaan luisterenquote:Op maandag 30 december 2024 11:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja dat wordt alleen maar meer de komende uren. De pareltjes zijn wel geweest, op wat uitzonderingen na. Nu alleen nog de veelgedraaide.
Niet meer.quote:
Zelfs smakeloos Nederland heeft grenzen! Laat Faber die maar eens gaan bewaken!quote:
Ik weet het niet, hopelijk landt zn vliegtuig zo.quote:
toen was jij nog geen eens geborenquote:Op maandag 30 december 2024 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze stond bij de allereerste Top 2000 op een mooiere positie
Nee die is nog niet thuisquote:
"Ik ben beleid"quote:Op maandag 30 december 2024 11:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Zelfs smakeloos Nederland heeft grenzen! Laat Faber die maar eens gaan bewaken!
Nee zij doet het origineelquote:Op maandag 30 december 2024 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zij is toch ook meer van het ' coveren' ?
Ook dit jaar is John Denver!quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gevraagd of John Denver is?
Chris Rea die kan er ook wat van.quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef laxus13 het volgende:
Origineel van Hermes House Band natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |