SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
OehI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, mij.quote:I'm surrounded by morons!
Nee, misschien volgende week als ik vanaf vakantie post.quote:Op maandag 30 december 2024 11:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar geen relletjes verder?
I knowquote:
Zijn hier ooit relletjes?quote:Op maandag 30 december 2024 11:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar geen relletjes verder?![]()
Wel voor de relletjesquote:Op maandag 30 december 2024 11:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als ik er ben dus... ik weet niet of dat zo'n goed teken is![]()
![]()
Goede herinnering overigens om een Argentijnse eSim te halen.quote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Fogel op vakantie, die gaat helemaal losI'm surrounded by morons!
Doe eensquote:Op maandag 30 december 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
Zal ik even een relletje creeeren dan![]()
![]()
Ja, de beste manier om een rel te starten is een tettenfoto plaatsenquote:Op maandag 30 december 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
Zal ik even een relletje creeeren dan
Nee dan zit heel dts onder de yoghurtquote:Op maandag 30 december 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, de beste manier om een rel te starten is een tettenfoto plaatsen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Milde?quote:Op maandag 30 december 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dan zit heel dts onder de yoghurt![]()
![]()
Terwijl ze yoghurt aan het kloppen zijn bolken ze vast niet...quote:Op maandag 30 december 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dan zit heel dts onder de yoghurtI'm surrounded by morons!
Dus toch wel 30 sec rust
Jij denkt dat kloppende mannen niet bolken?quote:Op maandag 30 december 2024 11:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Terwijl ze yoghurt aan het kloppen zijn bolken ze vast niet...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij denkt dat kloppende mannen niet bolken?![]()
![]()
Je weet het maar nooit, blijkbaar bolken mensen ook tijdens het schijten.quote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij denkt dat kloppende mannen niet bolken?I'm surrounded by morons!
Volgens mij regelmatigquote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, blijkbaar bolken mensen ook tijdens het schijten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nuttig gebruik van je tijd.quote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, blijkbaar bolken mensen ook tijdens het schijten.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op z'n Belgisch hequote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een poepende jus gaat me iets te ver![]()
![]()
Efficient inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Helicopterend is ie beter?quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een poepende jus gaat me iets te verI'm surrounded by morons!
Ik zou eerder kiezen voor een gewoon aangeklede Jusquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben ik ook weleensquote:Op maandag 30 december 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor een gewoon aangeklede Jus![]()
![]()
"Kijk, beste volgers; hier brengen deze 2 geile zustertjes een katheter bij me in!"quote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef devzero het volgende:
Ik zou wel eens vlog van @:kree willen zien.![]()
En goedemorgen ToT!quote:Op maandag 30 december 2024 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
"Kijk, beste volgers; hier brengen deze 2 geile zustertjes een katheter bij me in!"![]()
![]()
Die ging viralquote:Op maandag 30 december 2024 11:25 schreef ToT het volgende:
Overigens staat er al een filmpje "Koken met kree" online.![]()
![]()
Koken van woede?quote:Op maandag 30 december 2024 11:25 schreef ToT het volgende:
Overigens staat er al een filmpje "Koken met kree" online.I'm surrounded by morons!
Ja nee we konden zijn achterhoofd en rug bewonderen terwijl hij iets bij het fornuis aan het doen was.quote:![]()
![]()
Wat, dat weten we nog steeds nietquote:Op maandag 30 december 2024 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee we konden zijn achterhoofd en rug bewonderen terwijl hij iets bij het fornuis aan het doen was.![]()
![]()
Ja hij zei wel wat, met de rug naar de microfoon!quote:Op maandag 30 december 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat, dat weten we nog steeds niet![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zei wel wat, met de rug naar de microfoon!My neck, my back ....
quote:Op maandag 30 december 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zei wel wat, met de rug naar de microfoon!![]()
![]()
Was die niet van vof de kut?quote:Op maandag 30 december 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was van een jongedame die over haar kutgatje zong, geloof ik?![]()
![]()
Geen idee en ook niet van plan om het te gaan kijken.quote:Op maandag 30 december 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was van een jongedame die over haar kutgatje zong, geloof ik?I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 30 december 2024 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee en ook niet van plan om het te gaan kijken.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het was wel grappig, hoewel ik maar 2 minuten heb gekekenquote:Op maandag 30 december 2024 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee en ook niet van plan om het te gaan kijken.![]()
Idemquote:Op maandag 30 december 2024 11:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Her was wel grappig, hoewel ik maar 2 minuten heb gekeken
@maily![]()
De tekst was er in 2 versies volgens mij. Een nette, en een wat minder nettequote:Op maandag 30 december 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was van een jongedame die over haar kutgatje zong, geloof ik?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja toen ik hem kon testen wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow!quote:Op maandag 30 december 2024 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De tekst was er in 2 versies volgens mij. Een nette, en een wat minder nette![]()
![]()
Maar het waren vast 2 hele mooie minutenquote:Op maandag 30 december 2024 11:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was wel grappig, hoewel ik maar 2 minuten heb gekeken
Gelukkig!quote:
Straks kijken als je weer thuis bent of ie het blijft doen.Smile, it's free therapy.![]()
Het gaat niet om de snelheid, maar om de kwaliteit?quote:Op maandag 30 december 2024 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het waren vast 2 hele mooie minuten
Ja hoop ik wel.quote:Op maandag 30 december 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig!
Straks kijken als je weer thuis bent of ie het blijft doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En of de buurman een niet nog grotere kookplaat voor z'n kop heeftquote:Op maandag 30 december 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig!
Straks kijken als je weer thuis bent of ie het blijft doen.![]()
Ruim 3 maanden verder.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Worstebroodjes in de airfryer gemikt
Ja mooi k als je burenoverlast hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 11:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
En of de buurman een niet nog grotere kookplaat voor z'n kop heeftSmile, it's free therapy.![]()
Jahquote:Op maandag 30 december 2024 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja mooi k als je burenoverlast hebt.![]()
![]()
Iemand nog een idee voor een nieuwe actiefilm die niet al te lang duurt?
Maakt niet uit bij welke online steamings dienst.
Over 2 uur kinderfeestvergeten film uit te zoeken.. jarige zelf ligt nog te slapen
Smile, it's free therapy.![]()
2 verwarrende minutenquote:Op maandag 30 december 2024 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het waren vast 2 hele mooie minutenGezien zijn mes techniek, denk ik niet dat hij een carrière als seriemoordenaar moet beginnen
![]()
Wel mooi ding zelfde merk als de koelkast al heeft deze geen turbostand zoals de vorige.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn buren gooiden de voordeur altijd hard dicht. En op de trap waren ze ook niet geruisloos.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bad Boys?quote:Op maandag 30 december 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
Over 2 uur kinderfeestvergeten film uit te zoeken.. jarige zelf ligt nog te slapen
![]()
Human centipedequote:Op maandag 30 december 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
Wat doen jouw buren op jouw trap?quote:Op maandag 30 december 2024 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn buren gooiden de voordeur altijd hard dicht. En op de trap waren ze ook niet geruisloos.![]()
Herrie makenquote:Op maandag 30 december 2024 11:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat doen jouw buren op jouw trap?![]()
Hun eigen trapquote:Op maandag 30 december 2024 11:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat doen jouw buren op jouw trap?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Grote kans van wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat! dank je!
[..]krijg ik daarna boze ouders
Ik kijk even op Netflix bij "Films voor het hele gezin"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar staan weinig actiefilms bij denk ik...quote:Op maandag 30 december 2024 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk even op Netflix bij "Films voor het hele gezin"![]()
Bumblebee op Netflixquote:Op maandag 30 december 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Keer op een kinderfeest gaan bowlen.. draaiden ze op grote schermen op de achtermuur (achter de banen) 16+ muziek clips..quote:![]()
![]()
Kids lachen!!Smile, it's free therapy.![]()
Klopt. en dat begint vanaf 6 jaar. Dus even verder kijken.quote:Op maandag 30 december 2024 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar staan weinig actiefilms bij denk ik...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
meh die jongens houden van actie films..quote:Op maandag 30 december 2024 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk even op Netflix bij "Films voor het hele gezin"
als in actie
Dolfje weerwolfje?quote:Op maandag 30 december 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Harde Politie films dus?quote:Op maandag 30 december 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meh die jongens houden van actie films..
als in actie![]()
![]()
zal ik voorleggen.quote:
Ga hem zo maar eens wakker maken moet nog vlaai kopen.Smile, it's free therapy.![]()
R.I.P DTS.![]()
Bad Boys, Ride Or Die. Duurt wel 1 u 56 min.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Actie is actiequote:Op maandag 30 december 2024 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zei al extra actie als in gewone actie!
![]()
![]()
Spuit 11quote:Op maandag 30 december 2024 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Bad Boys, Ride Or Die. Duurt wel 1 u 56 min.![]()
![]()
Terminator Dark Fate. 2 u 9 min.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar toch maar even noemenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar toch Spuit 11quote:Op maandag 30 december 2024 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar toch maar even noemen![]()
![]()
Transformers Rise of the Beast. Ook ruim 2 uur trouwens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 12:02 schreef JustinK het volgende:
Niet gewoon Bird Box voorstellen bij @:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Begreep dat er ook gegamed gaat worden.. iemand neemt de laptop mee.. misschien allemaal wel
Spectral. Uit 2016. Voor 12 jaar en ouder. Duurt 1 u 48 min. Ik zie wapens in het plaatje dus dat is vast flinke actie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In het kader van hij mag niet veel doen nu, dan maar thuis filmpje, gamen, friet straks.
Nou er is heel veel keus qua films.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja maar zat al een half uur zelf te zoeken.. veel is pruts of duurt super lang.quote:Op maandag 30 december 2024 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou er is heel veel keus qua films.Smile, it's free therapy.![]()
Snap ik.quote:Op maandag 30 december 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar zat al een half uur zelf te zoeken.. veel is pruts of duurt super lang.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wordt er straks helemaal geen film gekekenquote:Op maandag 30 december 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Begreep dat er ook gegamed gaat worden.. iemand neemt de laptop mee.. misschien allemaal wel![]()
![]()
Misschien vinden ze MiB wel leuk? Het is wel een oudje maar wellicht niet erg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of een Mission Impossible. Onee 2 uur 27 minuten...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze duren allemaal zo lang, die films.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hebben ze het ook leukquote:Op maandag 30 december 2024 12:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt er straks helemaal geen film gekeken
Ja, dat was in het jaar kruikquote:Op maandag 30 december 2024 12:08 schreef JustinK het volgende:
Wij keken vroeger Police Academy op feestjes![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kloptquote:Op maandag 30 december 2024 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was in het jaar kruik![]()
![]()
![]()
Op VHS, van de videotheek?I'm surrounded by morons!
Fast X. Opvolger van The Fast and the Furious.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
The Expendables. 1 uur 43 minuten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
2.20 minquote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Fast X. Opvolger van The Fast and the Furious.Smile, it's free therapy.![]()
Wordt door velen als een James Bond film gezien.quote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef JustinK het volgende:
The Rock is trouwens wel een bazenfilm![]()
![]()
Elke film met Jason Statham is ook tof. Killer Elite zie ik hier. 1 uur 56 minuten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even op Prime kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is niks he die hadden na deel 2 al moeten stoppen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Fast X. Opvolger van The Fast and the Furious.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The Rockquote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt door velen als een James Bond film gezien.![]()
Con Air![]()
Face Off![]()
![]()
Crank en crank 2 met die kinderen gaan kijkenquote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke film met Jason Statham is ook tof. Killer Elite zie ik hier. 1 uur 56 minuten.
R.I.P DTS.![]()
Of een Jurassic Park.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
ik ga hem wakker maken
bedankt voor het meedenken![]()
Vindt hij Speed ook leuk?quote:Op maandag 30 december 2024 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is daar dol op!Althans de scènes waarin er gevochten wordt!
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Retribution met Liam Neeson. 1 uur 31 min, op Prime.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom I can tell you I don't have money, but what I do have are a very particular set of skills. Skills that make me a nightmare for people like you."quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom I can tell you I don't have money, but what I do have are a very particular set of skills. Skills that make me a nightmare for people like you."
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht ik al!quote:Op maandag 30 december 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat-ie hartstikke hard op, in de weekenden!![]()
![]()
How cutequote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier met z'n sma'tje Dolfje aan het kijken nu!![]()
![]()
![]()
Toch raar dat Crank zo snel vergeten is waren heerlijke actie films voor die tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JasonGodquote:Op maandag 30 december 2024 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Toch raar dat Crank zo snel vergeten is waren heerlijke actie films voor die tijd.![]()
![]()
2 minuten is geen snelheidquote:Op maandag 30 december 2024 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de snelheid, maar om de kwaliteit?
You're sayin' ?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar het kunnen ook de fijnste twee minuten zijnquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij die Jason Statham films weet je op voorhand precies wat voor films je krijgt maar altijd erg vermakelijk. die bankoverval met Wesley snipes film had toen wel een mooie twist aan het einde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze vrouw weetquote:Op maandag 30 december 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het kunnen ook de fijnste twee minuten zijn![]()
![]()
Ja niet zo moeilijk als je ze zelf 3de kerstdag hebt meegemaakt natuurlijkquote:
Goedemiddag goed heilig manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind ze prachtig.quote:Op maandag 30 december 2024 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij die Jason Statham films weet je op voorhand precies wat voor films je krijgt maar altijd erg vermakelijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas kijkt naar de klok rechtsonder en ziet daar 12:34 staanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij die Jason Statham films weet je op voorhand precies wat voor films je krijgt maar altijd erg vermakelijk. die bankoverval met Wesley snipes film had toen wel een mooie twist aan het einde.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou ik ben nog maar net wakkerquote:Op maandag 30 december 2024 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt naar de klok rechtsonder en ziet daar 12:34 staan
Nog steeds brakjes. Ik word oud.:')![]()
quote:
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Dat jij er weer bentquote:Op maandag 30 december 2024 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar ben je zo blij om?![]()
![]()
Justin is altijd blijquote:Op maandag 30 december 2024 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar ben je zo blij om?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Sletterige pietenquote:Op maandag 30 december 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]Cadeautjes!
Pepernoten!
Speculaas!
Geile wijven!
Marsepein!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ze bestaan vast welquote:Op maandag 30 december 2024 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan nu ff geen voorbeelden daarvan googlen met de koters hier op de bank!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Beat itThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Morgen escape room voor mij verjaardag. Nooit eerder gedaan.:')![]()
Oh dat kan best leuk zijn hoorquote:Op maandag 30 december 2024 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen escape room voor mij verjaardag. Nooit eerder gedaan.![]()
![]()
Mama miaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DOe jij dat ookquote:Op maandag 30 december 2024 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://www.showtime-agency.nl/sinterklaas-striptease/
Eensquote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke film met Jason Statham is ook tof. Killer Elite zie ik hier. 1 uur 56 minuten.![]()
Nu snap ik ook waarom klaasje zo moe isquote:
Overdag bolkt hij, s.nachts gaat hij uit de kleren en geen een striptease voor jonge damesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik wil alles voor niets, betaal er niet voorquote:
@klaasweetallesquote:Op maandag 30 december 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom klaasje zo moe is
Overdag bolkt hij, s.nachts gaat hij uit de kleren en geen een striptease voor jonge damesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sinterklaas uit de kleren kom bij kapoentje dan kan je het lerenquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs vast wel
Ja wil wil dit nu niet
Een naakte klaas en pietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi nummer die White RabbitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Druk baasje hoorquote:Op maandag 30 december 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom klaasje zo moe is
Overdag bolkt hij, s.nachts gaat hij uit de kleren en geen een striptease voor jonge dames![]()
![]()
Klaasnaaitallesquote:
Hij is er voor groot en klein.quote:
Kleuren met het kleine grut en in de avond zit hij vrouwen aan hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Koekie![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er voor groot en klein.
Kleuren met het kleine grut en in de avond zit hij vrouwen aan hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Laat ik maar eens aan mijn ontbijt lunch beginnen:')![]()
Haren, en woelt er zacht doorheenquote:
Dat rijmt nietquote:Op maandag 30 december 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haren, en woelt er zacht doorheen![]()
![]()
Zo is Sinterklaasje er voor iedereenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Voor groot en kleinquote:Op maandag 30 december 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is Sinterklaasje er voor iedereen
:')![]()
Nee nee, die haren... dat rijmde nietquote:Op maandag 30 december 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is Sinterklaasje er voor iedereen![]()
![]()
En zo is het, man of vrouw of kindquote:
Niets is teveel voor die goede oude sintWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeft ook niet altijd te rijmenquote:Op maandag 30 december 2024 13:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee nee, die haren... dat rijmde niet
Gemiddelde jaartemperaturen van ik schat zo ongeveer de laatste 30 tig jaar in NLquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
100+quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gemiddelde jaartemperaturen van ik schat zo ongeveer de laatste 30 tig jaar in NL![]()
![]()
Snel nog ff een bolkrijm schrijven voordat het zo warm wordt dat de Bolkes constant op apegapen liggenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Das volgens mij sinds de temperatuur wordt bijgehouden. Interessant.quote::')![]()
Hey daar is ie weer,quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gemiddelde jaartemperaturen van ik schat zo ongeveer de laatste 30 tig jaar in NL
Goed planquote:Op maandag 30 december 2024 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel nog ff een bolkrijm schrijven voordat het zo warm wordt dat de Bolkes constant op apegapen liggen![]()
![]()
Dat kan ik ook van u zeggenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das volgens mij sinds de temperatuur wordt bijgehouden. Interessant.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: