Fijn die zelfreflectiequote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik moet mezelf corrigeren, ik heb hem wel eerder gehoord. Met Candle in The Wind.
quote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat hij ziet als hij gedronken heeftDas nie goeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Het is ook elk jaar waar.quote:
Set You Free van N-Trancequote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beetje meer eurodance in de lijst zou ik geen nee tegen zeggen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik begrijp dat je dat verdrongen hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik moet mezelf corrigeren, ik heb hem wel eerder gehoord. Met Candle in The Wind.
Sowieso al het stuwende ritme dat eronder zit.quote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Zorro het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen dit zo geweldig vinden.
Het is wel leuk hoor, daar niet van maar zo hoog?
Beetje Nederlandse rock mag wel vind ikquote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook wel een allemansvriend deze. Komt zelfs op Kink af en toe voorbij. Hoeft niet zo
Ja het is wel geinig voor plek 1400 of zo. Maar ik kan me er ook niet aan storenquote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Zorro het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen dit zo geweldig vinden.
Het is wel leuk hoor, daar niet van maar zo hoog?
En dan staat Vandeberg met een ballad ergens op 1800 zoveel of zoietsquote:Op maandag 30 december 2024 10:54 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Beetje Nederlandse rock mag wel vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |