Fijn die zelfreflectiequote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik moet mezelf corrigeren, ik heb hem wel eerder gehoord. Met Candle in The Wind.
quote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat hij ziet als hij gedronken heeftDas nie goeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Het is ook elk jaar waar.quote:
Set You Free van N-Trancequote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beetje meer eurodance in de lijst zou ik geen nee tegen zeggen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik begrijp dat je dat verdrongen hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik moet mezelf corrigeren, ik heb hem wel eerder gehoord. Met Candle in The Wind.
Sowieso al het stuwende ritme dat eronder zit.quote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Zorro het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen dit zo geweldig vinden.
Het is wel leuk hoor, daar niet van maar zo hoog?
Beetje Nederlandse rock mag wel vind ikquote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook wel een allemansvriend deze. Komt zelfs op Kink af en toe voorbij. Hoeft niet zo
Ja het is wel geinig voor plek 1400 of zo. Maar ik kan me er ook niet aan storenquote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Zorro het volgende:
En dan staat Vandeberg met een ballad ergens op 1800 zoveel of zoietsquote:Op maandag 30 december 2024 10:54 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Beetje Nederlandse rock mag wel vind ik
Het is Nederlandsch.quote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Zorro het volgende:
Nou eigenlijk vind ik dat best een mooi nummer. De aanleiding voor dit nummer deed best wel wat met me. #naamgenootjequote:Op maandag 30 december 2024 10:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat verdrongen hebt.
Maak hem dan maar niet te Lauquote:
Doorgaans draai ik eigenlijk helemaal niet zo veel uit eigen land, laat staan Nederlandstalig.quote:Op maandag 30 december 2024 10:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het is Nederlandsch.
Eigen volk eerst enzo!
Zat jij trouwens ook in 1 van de a gogo’s van dit jaar (die van de 27e)?quote:Op maandag 30 december 2024 10:54 schreef Gretzl het volgende:
Cafékaartje voor het Annemieke blokje maar weer verkocht. Hopelijk ga ik haar shift nog een andere keer meepakken
Als ie maar in de lijst staat tochquote:Op maandag 30 december 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan staat Vandeberg met een ballad ergens op 1800 zoveel of zoiets
Gewoon kokend waterquote:Op maandag 30 december 2024 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maak hem dan maar niet te Lau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 30 december 2024 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon kokend waterRouwvliegjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik snap het, maar ik vond het origineel daarvan altijd mooi en toen heeft dit het volledig naar de vaantjes geholpen voor mij. Volledig overplayed en ook gewoon minder mooi. Vind ik danquote:Op maandag 30 december 2024 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik dat best een mooi nummer. De aanleiding voor dit nummer deed best wel wat met me. #naamgenootje
Ik denk dat elk uur minder wordt dan dezequote:Op maandag 30 december 2024 10:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komende uur is ietsje minder dan deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Redemption Song en Graceland, dus sowieso een dikke voldoende.quote:Op maandag 30 december 2024 10:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komende uur is ietsje minder dan deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2024 11:03:34 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik kende het origineel niet, dat hoorde ik later pas. Dat maakt het ook anders denk ik.quote:Op maandag 30 december 2024 10:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik vond het origineel daarvan altijd mooi en toen heeft dit het volledig naar de vaantjes geholpen voor mij. Volledig overplayed en ook gewoon minder mooi. Vind ik dan
Norma Jean?quote:Op maandag 30 december 2024 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik dat best een mooi nummer. De aanleiding voor dit nummer deed best wel wat met me. #naamgenootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |