quote:
Domien Verschuren is wel exemplarisch voor de leegte van radio dj's.quote:Op maandag 30 december 2024 10:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral dat die zegt daarna nog steeds niks ervan geluisterd te hebben.
En als het dan nog muziek is die niet bij de genres past die je draait of dat het te obscuur is a la. Maar dat is niet het geval.
Nee dit is echt altijd extreem jaquote:Op maandag 30 december 2024 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
Komende 3 uur wel echt weer een schizofrene verzameling van pure kwaliteit en wansmaak. De pieken en dalen wisselen elkaar denk ik nergens in de lijst zo af als in dit deel van de lijst.
Origineel van Rihanna en Jay-z is beter.quote:
Vind m ietwat hoog maar het is wel een lekker nummer jaquote:Op maandag 30 december 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Hebben we er weer één die we allemaal mooi vinden?
Vind deze niet wow maar wel gewoon primaquote:Op maandag 30 december 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Hebben we er weer één die we allemaal mooi vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja, ik zou er ook niet op stemmen. Maar er lijkt me weinig aan te haten.quote:Op maandag 30 december 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind deze niet wow maar wel gewoon prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |