Die mening heb ik bijgesteld, dit is bijna net zo goed.quote:Op maandag 30 december 2024 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
Al is Don't Bang The Drum factor 3 beter ongeveer.
Vind ik ook niet echt een R2-artiest, maar je had gehoopt op A Girl Called Johnny ja.quote:Op maandag 30 december 2024 10:26 schreef Fred_B het volgende:
Er heeft zelfs in de beginjaren nooit iets anders in gestaan van de Waterboys blijkbaar.
Of fisherman bluesquote:Op maandag 30 december 2024 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt een R2-artiest, maar je had gehoopt op A Girl Called Johnny ja.
quote:
Deze stond altijd Top 500, sinds 2000. Dan kan er wel een Fishermans Blues in het rechterrijtje bij, zou je denken.quote:Op maandag 30 december 2024 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt een R2-artiest, maar je had gehoopt op A Girl Called Johnny ja.
Hij waterde ook graag boys jaquote:Op maandag 30 december 2024 10:28 schreef MTheBassman het volgende:
Iemand al een Marco B grap gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hij en half Hilversumquote:Op maandag 30 december 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al gezegd dat de zanger van Goldband de hole of the moon ook heeft gezien?
quote:
Tja, wie niet?quote:Op maandag 30 december 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al gezegd dat de zanger van Goldband de hole of the moon ook heeft gezien?
Nou...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |