Dat waren met name zijn mweh nummers.(neem ik aan)quote:Op maandag 30 december 2024 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah niet heel slecht, maar voor mijn gevoel heb ik hem gisteren ook al 23 keer gehoord en ik zal er niet ver naast zitten.
Hahah, ik weet nog steeds niet of ik gaquote:Op maandag 30 december 2024 10:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Sta je straks in de karaokebooth bij #385?
Succes daarmeequote:Op maandag 30 december 2024 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt. Ik sla over. Vandaag is de dag van het oliebollen bakken![]()
Het is qua lijst wel een prima uur.quote:Op maandag 30 december 2024 10:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahah, ik weet nog steeds niet of ik ga![]()
Samen is leuker dan alleen
Voornamelijk wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 10:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat waren met name zijn mweh nummers.(neem ik aan)
De grap die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 30 december 2024 10:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die mist zelf nog weleens van 11 meter.
Ik zag dat het in Zuid-Dakota is. Die hebben verrassend mooie landschappen van wat ik mee heb gekregen in geoguessr. Ik wil ook het grand canyon gebied eens bekijken, lijkt me prachtigquote:
Ja, dit was een kwestie van intikken.quote:Op maandag 30 december 2024 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grap die je wist dat zou komen.
Bovendien al eens behandeld is deze weekquote:Op maandag 30 december 2024 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grap die je wist dat zou komen.
Ja de Great Plains (prairies) zijn een fascinerend gebied om doorheen te rijden. Grote vlaktes met uitgestrekt niet en dan af en toe van die parels als de Badlands verscholen onder het maaiveldquote:Op maandag 30 december 2024 10:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zag dat het in Zuid-Dakota is. Die hebben verrassend mooie landschappen van wat ik mee heb gekregen in geoguessr. Ik wil ook het grand canyon gebied eens bekijken, lijkt me prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |