De youtubepoging om naar het songfestival te gaan afgelopen jaarquote:
Wegwerpmuziek. Maar je merkt dat hier nog wat degelijke productie achter zit. Het blijft desalniettemin kut.quote:Op maandag 30 december 2024 08:55 schreef Remco het volgende:
Punt van de bankzitters is dat ik het gewoon ook nog nooit heb gehoord. Alle Roxy Dekkers ken ik bijna letterlijk maar dit zegt me helemaal niets.
Het is niet veel, maar het is inderdaad niet zo dat er niets ellendigers bestaat.quote:Op maandag 30 december 2024 08:55 schreef MielMonteur het volgende:
Er zijn toch wel 50 nummers die ik lager dan deze zou zetten mocht ik alle nummers van de lijst rangschikken
50 is wel veel. 25 moet wel lukken.quote:Op maandag 30 december 2024 08:55 schreef MielMonteur het volgende:
Er zijn toch wel 50 nummers die ik lager dan deze zou zetten mocht ik alle nummers van de lijst rangschikken
Behalve dat MEAU godinquote:Op maandag 30 december 2024 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze banner had nog makkelijk meegekund…
quote:Op maandag 30 december 2024 08:58 schreef TLC het volgende:
Altijd dat kutkind van zin in in![]()
die gun je toch een dagje met Marco Borsato
Er staan 7 P!nks in de lijst hequote:Op maandag 30 december 2024 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50 is wel veel. 25 moet wel lukken.
Letterlijk kinderen?quote:Op maandag 30 december 2024 09:00 schreef Perrin het volgende:
Wie stemt er op die fantasieloze meuk?
Kinderen met een slechte opvoeding.quote:Op maandag 30 december 2024 09:00 schreef Perrin het volgende:
Wie stemt er op die fantasieloze meuk?
Ja en die zijn niet allemaal slechter dan Cupido wat mij betreft.quote:Op maandag 30 december 2024 09:01 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Er staan 7 P!nks in de lijst he
Nondenju kan ik weer de vingers in mn oren stoppenquote:Op maandag 30 december 2024 08:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
Oh zometeen nog een keer Bankzitters
Morningquote:
Het zijn ook echt zulke kneuzen. Vaak kan ik hypes enzo wel begrijpen, maar deze jongens zijn niet grappig, niet aantrekkelijk, niet getalenteerd. Echt, wat is met deze?quote:
Vast wel, er heeft geen hond gewerkt met kerst.quote:Op maandag 30 december 2024 09:04 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, weer hopen dat het mailverkeer op de werklaptop weer meevalt
Je wilt toch niet gaan beweren dat die slechter zijn dan De Bankzittersquote:Op maandag 30 december 2024 09:01 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Er staan 7 P!nks in de lijst he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |