Ja ik had dat ook heel erg. Ik had twee vrienden die alleen maar PF luisterden op een gegeven moment en ik begreep er maar vrij weinig van. Maar dan klikt het een keer en dan is het opeens geweldigquote:Op maandag 30 december 2024 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar, dat kan zomaar opeens komen. Ik had er vroeger ook niet zoveel mee, tot ik opeens op het juiste moment Shine On You Crazy Diamond hoorde en toen was ik van het een op het andere moment verkocht
Ja ik geloof dat Cooper Alicequote:Op maandag 30 december 2024 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat dit Alice
Is Alice Cooper?
Is zijn broer Dion er ook bij?
En waar is Mia dan?
toen sliep ik nogquote:Op maandag 30 december 2024 09:28 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie de bankzitters overleefd?
Dion?quote:Op maandag 30 december 2024 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat dit Alice
Is Alice Cooper?
Is zijn broer Dion er ook bij?
En waar is Mia dan?
Meeste wel ja, daarom is deze wel leuk want er gebeurt van alles in ipv 5 minuten wazig gekabbelquote:Op maandag 30 december 2024 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles van Radiohead klinkt zeikerig
Seks met die kalequote:Op maandag 30 december 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat stond er op nummer 613 allen?
ORIGINEEL VAN GROOVE COVERAGEquote:Op maandag 30 december 2024 09:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Groove Coverage natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |