Omdat het niet echt eigen materiaal is wat mij betreft. Je kunt bij elk plaatje zoo duidelijk horen op welke band de muziek gebaseerd is (zo hebben ze een Coldplpay-periode gehad, maar ook een plaatje gemaakt in de sfeer van Arcade Fire) dat het wat verder gaat dan "geïnspireerd worden door". Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op maandag 30 december 2024 06:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou je een coverband zijn, als je met eigen materiaal een paar keer de Kuip vult…?

quote:437 Champagne Supernova (Albumversie) Oasis 1996
436 Jesus To A Child George Michael 1996

435 Smalltown Boy Bronski Beat 1984
434 La Grange ZZ Top 1973
433 Mag Het Licht Uit De Dijk 1987

432 We Are The Champions Queen 1977(muv intro)
431 Me And Bobby McGee Janis Joplin 1971

430 Demons Imagine Dragons 2014
429 Foto Van Vroeger Rob de Nijs 1980
428 Vienna Billy Joel 1977
427 Cloudbusting Kate Bush 1985

Een van de hoogste nieuwe binnenkomersquote:Op maandag 30 december 2024 07:06 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat Hannah Mae gebeuren de hele tijd?

Daniël niet meer dan?quote:Op maandag 30 december 2024 07:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de hoogste nieuwe binnenkomers
En de trots van Drenthe

Ik begrijp op zich wat je bedoelt bij sommige songs, maar ik kan niet op elk nummer van ze het predikaat 'plagiaat' of zo plakken.quote:Op maandag 30 december 2024 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat het niet echt eigen materiaal is wat mij betreft. Je kunt bij elk plaatje zoo duidelijk horen op welke band de muziek gebaseerd is (zo hebben ze een Coldplpay-periode gehad, maar ook een plaatje gemaakt in de sfeer van Arcade Fire) dat het wat verder gaat dan "geïnspireerd worden door". Maar goed, dat is mijn mening.

Opgeklopte lucht…quote:Op maandag 30 december 2024 07:06 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat Hannah Mae gebeuren de hele tijd?

Ik vind het ook prima om te horen hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 07:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp op zich wat je bedoelt bij sommige songs, maar ik kan niet op elk nummer van ze het predikaat 'plagiaat' of zo plakken.
Ben ook niet echt een fan van ze, maar kan het prima beluisteren…

Maar ze komt zo voorbij in de lijst ofzo? Want anders is het wel een vrij sneue ode zo.quote:Op maandag 30 december 2024 07:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook nog wel, maar alle Drentenaren schreeuwden om een sterke popvrouw
[ afbeelding ]

Ze klinkt gelukkig niet zoquote:Op maandag 30 december 2024 07:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook nog wel, maar alle Drentenaren schreeuwden om een sterke popvrouw
[ afbeelding ]

Ze is al geweestquote:Op maandag 30 december 2024 07:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar ze komt zo voorbij in de lijst ofzo? Want anders is het wel een vrij sneue ode zo.

Haha, is wel weer even genoeg jaquote:

Nee, maar een prima weetjequote:Op maandag 30 december 2024 07:15 schreef Bugno3 het volgende:
Weten jullie dat de openingsnoot van dit nummer exact dezelfde is als van Brothers In Arms?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |