Cool!! Insgelijks. Ik heb nog genoeg ruimte voor een extra vriendschapsbandjequote:Op maandag 30 december 2024 05:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]wij zijn gewoon besties. Heb ik net besloten. Zou zo'n Swifty armbandje voor je dragen alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Serieus dit?quote:Op maandag 30 december 2024 05:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan niet slapen vandaag, ik heb een voorsprong te verdedigen.
Deal!quote:Op maandag 30 december 2024 05:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Cool!! Insgelijks. Ik heb nog genoeg ruimte voor een extra vriendschapsbandje![]()
[ afbeelding ]
COLUMNISTEN VAN CATANquote:
Nee, ik duik zo mijn nest in.quote:
Goedemorgen Koen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 05:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2024 #1 Een nieuwe start" van 30-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 511 Dagoduck
02 245 Gretzl
03 195 houdjemond
04 152 datismijnmening
05 107 Evenstar
06 097 MTheBassman
07 094 asco
08 078 ok01
09 074 PippenScottie
10 064 Rellende_RotscholierHaha, hoe kun je er nu al dubbel zoveel als mij hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Als ik posts op twitter en elders meetelt kom ik wel dichter in de buurt
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Morning Koenquote:
Ik beloof plechtig dat ik je ondertussen niet in zal halen met aantal posts.quote:
@DutchSuomiFan1992!!quote:Op maandag 30 december 2024 05:37 schreef Dagoduck het volgende:
Die Eagles die woonden ook ooit in Laurel Canyon...
En ik had ruimte voor een hattrickquote:Op maandag 30 december 2024 05:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, hoe kun je er nu al dubbel zoveel als mij hebben
Als ik posts op twitter en elders meetelt kom ik wel dichter in de buurt![]()
Sleep well hjmquote:Op maandag 30 december 2024 05:38 schreef houdjemond het volgende:
De ochtendploeg is er! Maar 5 uur en 37 minuten te laat naar bed, keurig HJM.
Slaap lekker of goedemorgen allemaal![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 05:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat ik je ondertussen niet in zal halen met aantal posts.
Hoef ik niet eens moeite voor te doen…
Soms heb je van die dagenquote:Op maandag 30 december 2024 05:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, hoe kun je er nu al dubbel zoveel als mij hebben
Als ik posts op twitter en elders meetelt kom ik wel dichter in de buurt![]()
Solide 5 hoop ik. Places to go and people to seequote:Op maandag 30 december 2024 05:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sleep well hjm![]()
Voor hoeveel uur slaap ga je zometeen?
Pijnlijkquote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2024 05:38 schreef houdjemond het volgende:
LUV joe! Tot zo!quote:Op maandag 30 december 2024 05:38 schreef houdjemond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |