quote:Op maandag 30 december 2024 05:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En van de Peter R. de Vries-uitzending over Joran van der S. die door ongeveer de helft van de Nederlanders live bekeken werdDat was een dingetje destijds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
5 euro ken je krijgen, op je muil en gauw!quote:Op maandag 30 december 2024 05:09 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry, mijn vorige bericht was vrij vertaald naar die matige kleinkunstenaar.
quote:
Kan ff niet op zijn naam komen.quote:Op maandag 30 december 2024 05:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
5 euro ken je krijgen, op je muil en gauw!
Ha, dat was een tijd.quote:Op maandag 30 december 2024 05:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En van de Peter R. de Vries-uitzending over Joran van der S. die door ongeveer de helft van de Nederlanders live bekeken werd
Bob de huisbaas in Willems kantine.quote:
MEEN JE DIT SERIEUSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:
Nee, ik bedoel die vent die klassieke muziek speelt in zijn shows, FUUUU.quote:Op maandag 30 december 2024 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bob de huisbaas in Willems kantine.
quote:Op maandag 30 december 2024 05:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
MEEN JE DIT SERIEUS![]()
![]()
Ik volg niets van dat Greetje. Ik luister alleen mijn eigen muziek (wat jullie allegaar niet kennen) en dan 1x per jaar de T2K.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat was Cowboy Josquote:Op maandag 30 december 2024 05:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik bedoel die vent die klassieke muziek speelt in zijn shows, FUUUU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |