Het leven is op welke leeftijd dan ook geslaagd als je met een glimlach kunt terugkijken op het verleden.quote:Op maandag 30 december 2024 04:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zin is een groot woord, maar ik hoef geen 100. Laat staan een kasplantje.druk dan maar kussen op mijn hoofd en stekker eruit.
Ja, zit niet in de roulatie helaas. Wel op stoel maar alles is stuk.quote:Op maandag 30 december 2024 04:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schermen doen echt niks, ja eentje.
Misschien weer paar schijtlollig met piemeltjes dat ze even puinruimen?quote:Op maandag 30 december 2024 04:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zit niet in de roulatie helaas. Wel op stoel maar alles is stuk.
Mwoah, my game was rigged from the start.quote:Op maandag 30 december 2024 04:26 schreef asco het volgende:
[..]
Het leven is op welke leeftijd dan ook geslaagd als je met een glimlach kunt terugkijken op het verleden.
In de wachtruimte stonden ineens wel alle microfonen aanquote:Op maandag 30 december 2024 04:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien weer paar schijtlollig met piemeltjes dat ze even puinruimen?
Mwoah, my game was rigged from the start.quote:Op maandag 30 december 2024 04:26 schreef asco het volgende:
[..]
Het leven is op welke leeftijd dan ook geslaagd als je met een glimlach kunt terugkijken op het verleden.
Dan vermoed ik inderdaad studentjes met geen 30cmquote:Op maandag 30 december 2024 04:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de wachtruimte stonden ineens wel alle microfonen aan
Idem.quote:Op maandag 30 december 2024 04:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mwoah, my game was rigged from the start.
Volgende keer beter
Nooit in Weesp geweest, wel regelmatig voorbij gereden. Lijkt me een knusse, mooie historische stad.quote:Op maandag 30 december 2024 04:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weespdus haar middelbare school
Oh popje toch *allergrootste knuffel* je mag DM ofzo sturen als je wilt hoor. Of als ik iets voor je kan doenquote:Op maandag 30 december 2024 04:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb de 'grote K' vrij recent achter de rug en heb een terugslag, ik weet het niet.
Hier welquote:Op maandag 30 december 2024 04:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dat was janken.
HAHA NATUURLIJK NIET
De toekomst is iig nog mistiger dan 'ie al was (ik was al niet volledig gezond).quote:Op maandag 30 december 2024 04:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh popje toch *allergrootste knuffel* je mag DM ofzo sturen als je wilt hoor. Of als ik iets voor je kan doen
Sleep wel dimmquote:
Idem hier. Maar we moeten het er helaas mee doen ben ik bang.quote:Op maandag 30 december 2024 04:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De toekomst is iig nog mistiger dan 'ie al was (ik was al niet volledig gezond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |