Nee. is persoonlijk...quote:
Eens nu valt mij het nieuwe liedje nog wel mee maar de covers doen pijn.quote:Op maandag 30 december 2024 02:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zal wel Chester-heimwee zijn maar ik vind het vreselijk.
Was een nieuwe band gestart, niet Linkin Park light.
Als je voor mij gaat pissen ben ik je man.quote:Op maandag 30 december 2024 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
Wil iemand even mijn rug krabbelen
Ja hoor, heb lange nagels, kom maar doorquote:Op maandag 30 december 2024 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
Was wel aardig.quote:
Ik heb HJ flessie!quote:
Helemaal vergeten dat deze classic bij hem hoort. Ik ben iets minder thuis in de Finse sporters dan jijquote:Op maandag 30 december 2024 02:09 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
@:Gretzl Marko Kantele betreedt het Top 2000-café!!! #TheTrooper
Oeh dug 'm deepquote:Op maandag 30 december 2024 02:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hoor, heb lange nagels, kom maar door
Truste ArnieBaas!quote:Op maandag 30 december 2024 02:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goed. Dit is voor mij het seintje dat ik de radio zachtjes zet en lekker ga slapen. Goodnight mensen
quote:Op maandag 30 december 2024 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
Zooooo, dat was helemaal pijnlijk. Haar eerste keer live optreden zeg maar.quote:Op maandag 30 december 2024 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens nu valt mij het nieuwe liedje nog wel mee maar de covers doen pijn.
Alle TayTay;s zijn superieurquote:Op maandag 30 december 2024 02:16 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van TayTayis toch wel superieur aan deze U2-versie, wat jij @:datismijnmening?
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |