Wright was echt goed, tegen Wattimena ook al wel natuurlijk. Ineens weer in contention.quote:Op maandag 30 december 2024 09:34 schreef Doevelaer het volgende:
Het demasqué van Humphries gemist. Ik volg NOOIT meer het voorbeeld van @:Dr_flash
Humphries was niet slecht, Wright was insanequote:Op maandag 30 december 2024 09:34 schreef Doevelaer het volgende:
Het demasqué van Humphries gemist. Ik volg NOOIT meer het voorbeeld van @:Dr_flash
Beetje hersteldquote:Op maandag 30 december 2024 09:34 schreef Doevelaer het volgende:
waarom vond hij zichzelf slecht (lol)quote:Op maandag 30 december 2024 09:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Humphries was niet slecht, Wright was insane
Had clown weer z’n wk winnaar setje?quote:Op maandag 30 december 2024 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wright was echt goed, tegen Wattimena ook al wel natuurlijk. Ineens weer in contention.
De meest complete darter van de wereldquote:Op maandag 30 december 2024 00:12 schreef Evangelion het volgende:
Fluke Humphries exposed. Erg mooi.
Yes en wisselde gewoon nog tijdens de wedstrijd paar xquote:Op maandag 30 december 2024 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had clown weer z’n wk winnaar setje?
Die is er alleen bij als er potjes gespeeld worden die nergens om gaanquote:Op maandag 30 december 2024 09:34 schreef Doevelaer het volgende:
Tijdens een leg gewoon zelfsquote:Op maandag 30 december 2024 09:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yes en wisselde gewoon nog tijdens de wedstrijd paar x
Mvggod stop met deze act. Normaal ben je ook niet voor De Graaf. Cobra in je brievenbusquote:Op maandag 30 december 2024 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Dobey
Hup Rydz
Hup Asp
Hup Bunting
Hup de Graaf @:zipportal
Hup Hittler
Commentatoren van niksquote:Op maandag 30 december 2024 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En commentatoren hadden niks in de gaten volgens mij…
Nee klopt, normaal gesproken niet nee. Maar dit is een uitzonderlijke situatie.quote:Op maandag 30 december 2024 09:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvggod stop met deze act. Normaal ben je ook niet voor De Graaf. Cobra in je brievenbus
Helemoal niej. Maggewoonniegebeureklaarquote:Op maandag 30 december 2024 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt, normaal gesproken niet nee. Maar dit is een uitzonderlijke situatie.
Pfff krijg het nog druk: darts spelletjes invullen, frikandellenvijver verschonen voor oliebollenbakken, Wie gaat er dood in 2025 lijstje maken, al mijn aandelen verkopen en begin januari weer terug kopen, Disney+ opzeggen, en darts kijken straks.quote:Op maandag 30 december 2024 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Nostragenot vanavond. Wel op tijd invullen allen
Maak jij aantekeningen in een schriftje? Of lees je topics terug? Ruige debielquote:
Disney+ opzeggen is wel een flinke taak.quote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Pfff krijg het nog druk: darts spelletjes invullen, frikandellenvijver verschonen voor oliebollenbakken, Wie gaat er dood in 2025 lijstje maken, al mijn aandelen verkopen en begin januari weer terug kopen, Disney+ opzeggen, en darts kijken straks.
voor een lui varken als mij wel, had een jaar gratis via ziggo, ff kijken of ik daar nog wat van terug vindquote:Op maandag 30 december 2024 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Disney+ opzeggen is wel een flinke taak.
¤25 aan aandelenquote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Pfff krijg het nog druk: darts spelletjes invullen, frikandellenvijver verschonen voor oliebollenbakken, Wie gaat er dood in 2025 lijstje maken, al mijn aandelen verkopen en begin januari weer terug kopen, Disney+ opzeggen, en darts kijken straks.
zoiets, maar het klinkt wel interessant. Wel een belastingtip want fictief rendement aandelen is een dikke 6% en bij spaargeld/lopende rekening 1% nog iets geloof ik....quote:
Waar anderen in dit topic meer van Nietschze zijn lees ik inderdaad topics terug. Had je daar wat op tegen slampamper?quote:Op maandag 30 december 2024 10:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maak jij aantekeningen in een schriftje? Of lees je topics terug? Ruige debiel
Nu heb ik overigens een glaasje ranja (aardbei suikervrij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |