Zeer goed, en ook goed op haar plek.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Wat vinden we van Emily? Die nieuwe zangeres?
Volgens Google al uit 2017.quote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is ook net nieuw denk ik. Ik hoor het ook voor het eerst.
Kan er vrij weinig mee vooralsnog. Wel oke.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
'We' vinden daar niks van, want 'we' hebben geen idee.
Ik denk dat je mijn mening wel kan raden.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Eens. En dat zeg ik als Linkin' Park liefhebber.quote:
Emptiness Machine tofste nieuwkomer genotquote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft ze ook niet. Kan gewoon naast elkaar bestaan. Nieuwe muziek met haar is juist ook heel goed.
Yepquote:Op zondag 29 december 2024 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Was dit niet het laatste wat hij had ingezongen?
Mja ze hadden een nieuwe band moeten beginnen a la Foo Fightersquote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft ze ook niet. Kan gewoon naast elkaar bestaan. Nieuwe muziek met haar is juist ook heel goed.
Ja zag het net ook, I stand correctedquote:
Mwa wel ok, prima plaatjes, maar mist toch de stem van Chester (en misschien ook wel de nostalgische waarde van de oude LP platen)quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind het nieuwe album misschien wel fijner wegluisteren dan het oude werkquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Prima stemquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Maar Foo Fighters is in principe alleen opgericht door Dave Grohl, toch? Hier is alleen de zanger 'vervangen' (klinkt kut in deze context maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op zondag 29 december 2024 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ze hadden een nieuwe band moeten beginnen a la Foo Fighters
Ik heb niks met de band maar de eerste indruk die ik van haar als persoon kreeg viel zwaar tegen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag vastgesteld dat wij xennials zijn en tevens de beste generatie in de geschiedenis van homo sapiensquote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat veel mensen die dit niet kennen
Hopelijk kunnen jullie boomers het een beetje waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |