Ditquote:
Bedankt, ik zocht er al naarquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Diten deze clip.
* houdjemond zit gewoon te janken
Vooral van de terugkeer van de band.quote:Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Deze profiteert ook nog steeds goed van de DAB van Chester
Je moet het niet met Chester vergelijken maar vind het gewoon prima klinken, ga ze aankomend jaar ook zien in Gelredomequote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Wat vinden we van Emily? Die nieuwe zangeres?
'We' vinden daar niks van, want 'we' hebben geen idee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Meest menselijke president die de US had.quote:
Is ook net nieuw denk ik. Ik hoor het ook voor het eerst.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik beken dat ik dit nummer niet ken
Dat hoeft ze ook niet. Kan gewoon naast elkaar bestaan. Nieuwe muziek met haar is juist ook heel goed.quote:Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
Rip Chester![]()
Die nieuwe huppelmuts die ze hebben gaat nooit tippen
Origineel was beter.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
ik verstond flikkersquote:
Ja, da's inderdaad een goed idee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Logisch dat je jezelf er zorgen om maakt. Maar hoeft niet zo te zijn. Heb je het er al eens met hem over gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |