Dealquote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komend jaar op DTRH FOK! meet (en nu echt)![]()
(ben er sowieso ook weer bij)
Sowieso aan te raden, misschien is het een positieve verrassingquote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij komt ook naar DTRH, daar zijn wij ook. Ik denk dat we eventjes kijken en dan weggaan. Naam kende ik wel trouwens, liedje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De banden waren hier al gebrokenquote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen Taylor's versie dit keer?
Dan moet je voor die tijd effe je nummer gevenquote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komend jaar op DTRH FOK! meet (en nu echt)![]()
(ben er sowieso ook weer bij)
\quote:Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit hoort niet boven Under the pressure
Ja, ook nog vlugjes gedaanquote:
Hiervan is alleen een Taylor's versiequote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vanmiddag Love Story mee lopen zingenquote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Maar het is nog 2024.quote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag al vaker gehoord dan in het hele jaar 2024.
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Love Story mee lopen zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 🥳🤗♥️ 💆🏼♀️![]()
A FRIEND TO ALL IS A FRIEND TO NONE!!
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Als ik het zo hoor van jou dan denk ik inderdaad dat het meevalt.quote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan wel iets typisch ja. Waarbij dat dan ook een klassieke verstrooidheid kan zijn![]()
Bij mijn moeder was het heel atypisch dat ze op een gegeven moment haar code van haar telefoon niet meer wist. Maar dan een week later opeens wel en steeds daarna ook nog. Terwijl bij dementie een echt symptoom juist 'Weg is weg is, als het gaat om iets vergeten'.
Mwoahquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Folklore, een van de beste albums van TayTay
Moet haast wel, daar staat mn volgende stemplaatquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Wát een genotuurtje komt hierna nog trouwens
Dat het je enige activiteit van de avond was, is ook de reden dat je mediabox in standby ging.quote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
Grote paniek hier. De mediabox ging in standby. Zoeken naar de afstandsbediening was mijn enige activiteit van de avond
Wiskundig kan het dus ook niet.quote:
Nee, daar is het liedje te nieuw voor.quote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |