President?quote:Op zondag 29 december 2024 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet haast wel, daar staat mn volgende stemplaat
Supertramp godenquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Wát een genotuurtje komt hierna nog trouwens
Die had ook geen zin meer in nog een keer Bohemian Rhapsody tijdens oud en nieuw.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 december 2024 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had ook geen zin meer in nog een keer Bohemian Rhapsody tijdens oud en nieuw.
Nee, ik hou niet van Boudewijnquote:
Logisch dat je jezelf er zorgen om maakt. Maar hoeft niet zo te zijn. Heb je het er al eens met hem over gehad?quote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor van jou dan denk ik inderdaad dat het meevalt.
Denk dat ik misschien gewoon extra huiverig ben omdat hij mijn enige overgebleven ouder is, dus je maakt je al snel zorgen
Much jealousquote:
Captain obvious gespotquote:Op zondag 29 december 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het je enige activiteit van de avond was, is ook de reden dat je mediabox in standby ging.
Ditquote:
Bedankt, ik zocht er al naarquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Diten deze clip.
* houdjemond zit gewoon te janken
Vooral van de terugkeer van de band.quote:Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Deze profiteert ook nog steeds goed van de DAB van Chester
Je moet het niet met Chester vergelijken maar vind het gewoon prima klinken, ga ze aankomend jaar ook zien in Gelredomequote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Wat vinden we van Emily? Die nieuwe zangeres?
'We' vinden daar niks van, want 'we' hebben geen idee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Meest menselijke president die de US had.quote:
Is ook net nieuw denk ik. Ik hoor het ook voor het eerst.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik beken dat ik dit nummer niet ken
Dat hoeft ze ook niet. Kan gewoon naast elkaar bestaan. Nieuwe muziek met haar is juist ook heel goed.quote:Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
Rip Chester![]()
Die nieuwe huppelmuts die ze hebben gaat nooit tippen
Origineel was beter.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
ik verstond flikkersquote:
Ja, da's inderdaad een goed idee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Logisch dat je jezelf er zorgen om maakt. Maar hoeft niet zo te zijn. Heb je het er al eens met hem over gehad?
Zeer goed, en ook goed op haar plek.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Volgens Google al uit 2017.quote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is ook net nieuw denk ik. Ik hoor het ook voor het eerst.
Kan er vrij weinig mee vooralsnog. Wel oke.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
'We' vinden daar niks van, want 'we' hebben geen idee.
Ik denk dat je mijn mening wel kan raden.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Eens. En dat zeg ik als Linkin' Park liefhebber.quote:
Emptiness Machine tofste nieuwkomer genotquote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft ze ook niet. Kan gewoon naast elkaar bestaan. Nieuwe muziek met haar is juist ook heel goed.
Yepquote:Op zondag 29 december 2024 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Was dit niet het laatste wat hij had ingezongen?
Mja ze hadden een nieuwe band moeten beginnen a la Foo Fightersquote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft ze ook niet. Kan gewoon naast elkaar bestaan. Nieuwe muziek met haar is juist ook heel goed.
Ja zag het net ook, I stand correctedquote:
Mwa wel ok, prima plaatjes, maar mist toch de stem van Chester (en misschien ook wel de nostalgische waarde van de oude LP platen)quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind het nieuwe album misschien wel fijner wegluisteren dan het oude werkquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Prima stemquote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Maar Foo Fighters is in principe alleen opgericht door Dave Grohl, toch? Hier is alleen de zanger 'vervangen' (klinkt kut in deze context maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op zondag 29 december 2024 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ze hadden een nieuwe band moeten beginnen a la Foo Fighters
Ik heb niks met de band maar de eerste indruk die ik van haar als persoon kreeg viel zwaar tegen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag vastgesteld dat wij xennials zijn en tevens de beste generatie in de geschiedenis van homo sapiensquote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat veel mensen die dit niet kennen
Hopelijk kunnen jullie boomers het een beetje waarderen
Met alle respect, we gaan geen podcast luisteren tijdens de Top 2000, daarvoor worden de uurtjes nu veel te goedquote:Op zondag 29 december 2024 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prima stem![]()
Verder sluit ik me aan bij de conclusies van Atze en Malou onlangs in De Machine (hele aflevering over Linkin Park)
https://open.spotify.com/episode/3Zt8ye1ixRbGkQ00ej2jKs?si=70a3492208314794
Nee. Linkin' Park was daar teveel de band van Mike Shinoda van. Bovendien is het aan de bandleden om dat lekker zelf te bepalen, niet aan ons fans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ze hadden een nieuwe band moeten beginnen a la Foo Fighters
ja en origineel van Gino Vanelli natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
prima stones, beetje hoog wellicht
Goede zet, prima zangeres, leuke stage presence, niet teveel, niet te weinig, lagom.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Das prima, dan slaap ik tochquote:Op zondag 29 december 2024 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
De tering, tussen 00-01 alweer de volgende van Swift
beter dat van ginoquote:Op zondag 29 december 2024 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en origineel van Gino Vanelli natuurlijk.
Gratis kaartje voor Prince in Ahoy. Ik vond een date belangrijkerquote:Op zondag 29 december 2024 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
Een collega heeft me ooit meegevraagd naar een concert van Linkin Park, maar ik kon niet en dacht ik ga volgend jaar wel ofzo. En toen ging Chester daarna op self-delete.
Nog steeds spijt van
Ik heb een biertje nu van 14.7% in een 44cl blik, ik vind dat eigenlijk te veel van het goedequote:Op zondag 29 december 2024 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd van Poolse biertjes. Ze zijn 0,5 liter, dus als je glas bijna leeg is, dan heb je gewoon nog wat in het blikje zitten.![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 22:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, da's inderdaad een goed idee.
Heb er in ieder geval een beter gevoel over nu dankzij dit gesprek, waarvoor dank!
Dat vind ik ook het mooie aan deze reeks, het is soms echt heel fijn om dit soort dingen te kunnen bespreken met iemand die iets verder van je persoonlijke omgeving afstaat
Haha, ga het nu doenquote:Op zondag 29 december 2024 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan moet je voor die tijd effe je nummer geven
Oepsquote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gratis kaartje voor Prince in Ahoy. Ik vond een date belangrijker
Nee Foo Fighters is Nirvana met Grohl als front men ipv drummerquote:Op zondag 29 december 2024 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Foo Fighters is in principe alleen opgericht door Dave Grohl, toch? Hier is alleen de zanger 'vervangen' (klinkt kut in deze context maar je snapt wat ik bedoel)
Nederland is ook wel een van de weinige landen waar ze zo weinig bier schenken in kroegen. In het buitenland dronk ik standaard een halve liter. Beviel me veel meer ivm het bijvullen enzo.quote:Op zondag 29 december 2024 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd van Poolse biertjes. Ze zijn 0,5 liter, dus als je glas bijna leeg is, dan heb je gewoon nog wat in het blikje zitten.![]()
[ afbeelding ]
ow ik zie dat wel altijdquote:Op zondag 29 december 2024 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, ga het nu doen![]()
Heb jouw DM van een jaar geleden gewoon gemist, zag helemaal geen getalletje staan![]()
Notificaties voor nieuwe DM's zou ook wel handig zijn op FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |