SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verklaar je naderquote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niemand verantwoording over af te leggen, mss meid wel ja dit. LOL
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
jullie snappen het niet, ik heb oke principes, meid niet dus?
en zie dit gewoon fout gaan, aan de andere kant denk ik tja. haar keus ook.Do what you love, love what you do!![]()
Je heb helemaal gelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niemand verantwoording over af te leggen, mss meid wel ja dit. LOL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja, soms hou ik het niet meer bij, zo snel als jij gaatquote:
In jouw ogen gaat alles snelquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms hou ik het niet meer bij, zo snel als jij gaat![]()
![]()
Zij heeft een relatie hij niet.quote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je ziet wat fout gaan?quote:Op zondag 29 december 2024 22:29 schreef kree het volgende:
jullie snappen het niet, ik heb oke principes, meid niet dus?
en zie dit gewoon fout gaan, aan de andere kant denk ik tja. haar keus ook.![]()
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?quote:Do what you love, love what you do!![]()
JA MAAR JE PRINCIPES!quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?![]()
Ja, ik las het even anders.quote:
Maar inderdaad, hij kan gewoon doen wat voor hem goed voelt
Hihi, en dan tandjes tuffenquote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik las het even anders.
Maar inderdaad, hij kan gewoon doen wat voor hem goed voelt![]()
Ronde 100000000000000quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk denk ik dat je wel beter verdient, maar als zij wil nou duhh...quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is wel zo. naja. hoever gaan mijn principes is de volgende vraag, want eigenlijk denk ik tja als ze er mee oke is. wtf gaan we wel verder?
ja tuurlijk wel. en dat is dat ik meer met haar aanpap als vriendschappelijk enzo en dat het meer wordt als dat terwijl ze die hele relatie met die andere niet beëindigd heeft. dat is probleem en wat mij weerhoud trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan ligt het aan jou he!quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. en dat is dat ik meer met haar aanpap als vriendschappelijk enzo en dat het meer wordt als dat terwijl ze die hele relatie met die andere niet beëindigd heeft. dat is probleem en wat mij weerhoud trouwens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: