Dank je! Dankzij dochterlief sleep ik mij er wel doorheen. Die is altijd vrolijk. Alleen als ze dan plots iets zegt over oma... dat blijft het lastigste.quote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Één overlijden is eigenlijk al teveel, maar zo bij elkaar is het wel heel extreem voor je geweest. Sterkte.
Drank begint me eigenlijk steeds meer tegen te staan. Ik drink enkel nog met gezelschap/feestjes/vakantie.quote:
Mama?quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de pannen al klaarstaan. Leuk dit!
Outro is betrrquote:Op zondag 29 december 2024 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Als je dan toch per se door een intro heen moet kwaken, doe dan deze maar.
Enige piepkleine minpuntje van een verder magistraal nummer
Kap hier eens mee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef mario390 het volgende:
zieeee je echt mijn vraag niet???
HALLLOOOOOOOOO
Gelukkig maar!quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Tevens mijn depressie anthem. Had op dat gebied een nogal zwaar jaar achter de rug. Kwam zelf even op het punt dat ik niet dacht er nu nog te zijn. Maar ben er nog wel.
En daar ben ik nu best wel tevreden mee
Dat is dan inderdaad wel dubbel. Voor hen is dat ook nog lastiger te begrijpen (of ze moet al een stuk ouder zijn).quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dank je! Dankzij dochterlief sleep ik mij er wel doorheen. Die is altijd vrolijk. Alleen als ze dan plots iets zegt over oma... dat blijft het lastigste.
Clinton piept en kraakt ook, las ik onlangsquote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor Carter was er voor het laatst in 1973 (!) een Democratische president overleden (LBJ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |